Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر سیاسی - مجلس دولت از افتتاح طرح‌های نیمه‌کاره خودداری کند

دولت از افتتاح طرح‌های نیمه‌کاره خودداری کند

نماینده مردم همدان در مجلس گفت: اقدامات دولت فعلی برای گلنگ‌زنی‌ها و افتتاح طرح‌های نیمه کاره تنها هزینه‌سازی برای دولت آینده است که باید جلوی آن گرفته شود.

به گزارش "همدان‌نیوز"، حجت‌الاسلام احمد حسین فلاحی با بیان اینکه این روزها اقداماتی توسط برخی مسئولان اجرایی صورت می‌گیرد که به هیچ وجه به صلاح دولت آینده نیست اظهار داشت:  با وجود اینکه یک ماه بیشتر از عمر دولت فعلی باقی نمانده است اما برخی مسئولان می‌گویند 100 طرح قرار است در مدت یک ماه آماده بهره‌برداری می‌شود که نکته عجیبی است.
وی با اشاره به اینکه باید دید چرا در طول این مدت این طرح‌ها انجام نشده و چگونه قرار است ظرف 309 روز آماده بهره‌برداری شود افزود: بسیاری از کلنگ‌زنی‌ها و افتتاح طرح‌های نیمه کاره در چنین شرایطی تنها هزینه‌سازی برای دولت آینده است و لازم است از این گونه کارها پرهیز شود. 
نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی  گفت: از سازمان بازرسی و دیوان محاسبات درخواست دارم به مسئله افتتاح این گونه پروژه ها که واقعا کاری غیرکارشناسانه بوده و به صورت ناقص  در حال انجام است به صورت جدی ورود کند.
وی مطرح کرد: افتتاح این طرح‌های نیمه کاره و ناقص در آینده به اعتراضات مردمی تبدیل می‌شود مانند استخرهای شنایی که مسئولان مربوطه افتتاح کردند و اما تا امروز یک نفر از آن‌ها استفاده نکرده است.
فلاحی اظهار داشت: چنین کارهایی نه تنها خدمت به مردم نیست بلکه خیانت به مردم است به همین دلیل این موارد را  شخصا پیگیری می‌کنم کما اینکه سازمان بازرسی وظیفه دارد  جلوی چنین اقداماتی را بگیرد تا آسیبی بیشتر از این به نظام وارد نشود. 
وی توضیح داد: با اقدامات دولت فعلی مطالبات سنگینی به وجود آمده که دولت آینده باید ظرف امسال و سال آینده آنها را پرداخت کند.
نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: امسال زمان سر رسید اوراق قرضه با 200 هزار میلیارد است که‌ سال آینده این رقم به 400 هزار میلیارد خواهد رسید و دولت سیزدهم باید آنها پرداخت کند، اوراقی که دولت فعلی آنها را توزیع کرده است. 
وی تصریح کرد: رسانه‌ها لازم است این موارد و اقدامات را بررسی کرده و از این گونه اقدامات دولت  پشتیبانی نکنند کما اینکه در صورت نیاز مردم را در جریان امور می‌گذارم./ تسنیم

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن