Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر سیاسی - مجلس اختلاف‌ها را کنار بگذاریم

اختلاف‌ها را کنار بگذاریم

یک عضو هیات رییسه کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: با انتخاب رئیس جمهور منتخب از سوی مردم باید اختلاف نظرهای سیاسی کنار رفته و همه با هم افزایی برای حل مشکلات به میدان عمل بیاییم.

به گزارش "همدان‌نیوز"، هادی بیگی‌نژاد با اشاره به ضرورت کنار رفتن رقابت ها و آغاز رفاقت بین تمام جریان های سیاسی نظام پس از پایان انتخابات؛ بیان کرد: در نظام اسلامی ما مولفه ای به نام جمهوری داریم. این یعنی رئیس جمهوری که منتخب مردم است متعلق به کل جامعه بوده و همه باید به نظر مردم احترام بگذاریم. زمانی که مردم تصمیم می گیرند و فردی را به عنوان رئیس جمهور انتخاب می کنند، ما باید اختلاف ها را از نظر دیدگاه های سیاسی کنار بگذاریم و همه برای انجام کار به میدان عمل بیاییم.
وی در ادامه اظهار کرد: بعد از برگزاری انتخابات و انتخاب رییس جمهور از سوی مردم دیگر بحث ها باید بر روی اجرای عملی برنامه ها باشد. ممکن است در اجرای برنامه ها اختلاف نظرهایی وجود داشته باشد اما در نهایت با همفکری و هم افزایی باید در جهت حل مشکلات گام برداشته شود.
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: تضعیف دولت منتخب مردم هیچ منطقی ندارد و به نوعی خیانت است. اینکه دیدگاه سیاسی مشترکی ما دولت منتخب نداریم دلیلی نمی شود که به تضعیف دولت روی بیاوریم. همه کارها در کشور با همراهی و هم افزایی بین بخشی جلو می رود.
وی در ادامه تاکید کرد: مثلا در حوزه برق، نفت و گاز برای حل مشکلات نیاز به قانون گذاری دقیق مجلس، اجرای صحیح دولت و نظارت قوه قضاییه داریم. برای حل مشکلات کشور راهی جز همکاری و هم افزایی درونی وجود ندارد. هر بخشی وظیفه و مسئولیتی بر عهده دارد که اگر در انجام آن کوتاهی کند کار بر روی زمین می ماند. برای پیشرفت کشور و حل مشکلات همه باید با انسجام و همفکری وظایف خود را اجرایی کنیم./ ایسنا

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن