Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر سیاسی - مجلس مشکل امنیتی در همدان نداشتیم/ برگزاری انتخابات در امنیت کامل

مشکل امنیتی در همدان نداشتیم/ برگزاری انتخابات در امنیت کامل

دبیر کمیته امنیت ستاد انتخابات استان همدان اعلام کرد: استان همدان در فرآیند برگزاری انتخابات امن و آرام است و تاکنون مشکلی در سطح استان نداشتیم.

به گزارش "همدان‌نیوز"، مهدی اخوان جمعه ۲۸ خردادماه در کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان همدان، اظهار کرد: شرایط حساس داخلی و بین المللی بر اهمیت انتخابات این دوره و تأثیرگذاری بر امنیت ملی افزوده است.

وی تصریح کرد: از ابتدای اسفندماه سال گذشته برای تأمین نظم و امنیت انتخابات، ستاد امنیت را تشکیل دادیم و در این ستاد سازوکار لازم را درنظر گرفتیم و شاهد تعامل خوبی با سایر ارگان ها بودیم.
دبیر کمیته امنیت ستاد انتخابات استان همدان خاطرنشان کرد: ۴۶۸۲ نفر از نیروهای انتظامی و نظامی با همکاری سپاه پاسداران استان و بسیج، برقراری نظم و امنیت شعب و صندوق های سراسر استان را بر عهده دارند.
وی با بیان اینکه تاکنون ۱۲ جلسه در ستاد امنیت انتخابات استان داشتیم، یادآور شد: در این جلسات به دنبال پیگیری و تصویب طرح های امنیتی به منظور شناسایی تهدیدات و آسیب های انتخابات بودیم.
اخوان بیان کرد: استان همدان امن و آرام است و تاکنون مشکلی در سطح استان نداشتیم و امیدواریم با حفظ آمادگی شاهد انتخابات شفاف باشیم همچنین پلیس فتا و مسئولان قضایی کار ارشاد افراد خاطی در فضای مجازی را بر عهده دارند./ ایسنا

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن