Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر سیاسی - مجلس افزایش ۳۰ درصدی تعرفه‌های رأی در همدان

افزایش ۳۰ درصدی تعرفه‌های رأی در همدان

رییس ستاد انتخابات استان همدان گفت: شمار تعرفه های اخذ رای پیش بینی شده در این استان نسبت به دوره گذشته انتخابات ۳۰ درصدافزایش یافته است.

به گزارش "همدان‌نیوز"، مصطفی آزاد بخت روز جمعه در جمع خبرنگاران بیان کرد: هیچگونه نگرانی در تامین تعرفه اخذ رای وجود ندارد و به هیچ وجه با کمبودی در این زمینه مواجه نمی شویم.
وی خاطرنشان کرد: در صورت نیاز به تعرفه، به سرعت در اختیار شعب قرار می گیرد و برای پیشگیری از بروز اخلال و کندی دسترسی به تعرفه ها نیز تسهیل شده است.
رییس ستاد انتخابات استان همدان اظهار داشت: یک هزار و ۴۳۷ شعبه اخذ رای در استان همدان دایر شده است که ۲ شعبه با مشکل ارتباط اینترنتی مواجه شدند. 
آزادبخت بیان کرد: در یکی از شعبه ها به علت وجود مشکل اینترنت انتخابات به صورت آفلاین در حال برگزاری است و دیگر شعبه به علت مشکل مخابراتی جابجا شد.
وی اظهار داشت: با توجه به برگزاری الکترونیک انتخابات شورای اسلامی شهر همدان مکان هایی که با مشکل اینترنت مواجه شده بودند انتخابات به صورت دستی و کاغذی صورت می گیرد.
رییس ستاد انتخابات استان همدان عنوان کرد: رخداد انتخابات ۱۴۰۰ رویداد بسیار مهمی است چرا که نگاه همه به ایران است که این اتفاق مهم را چگونه پشت سر می گذارند.
آزادبخت ادامه داد: استکبار جهانی، سران استکبار، دولت های مرتجع منطقه و گروهک های ضد انقلاب از مدت ها پیش دنبال دلسرد و ناامید کردن مردم هستند و پیوسته بی تاثیر بودن رای مردم را تبلیغ می کنند.
وی یادآور شد: در مقابل بسیاری از شهروندان نیم ساعت پیش از آغاز زمان رای گیری در شعب حضور یافته که این حضور و مشارکت به معنای ایثار، گذشت، لبیک به فرامین رهبری انقلاب اسلامی و تقویت اقتدار ملی است.
آزادبخت گفت: ستاد انتخابات در راستای سیاست های نظام، وظایف خود را به خوبی انجام داده و این مقدمات و زمینه را برای انتخابات امن، سالم و بی طرفانه در همدان فراهم کرده و تعامل خوبی با هیات نظارت و شورای نگهبان دارند.
وی افزود: ۲۹ هزار نفر کار اجرایی انتخابات را بر عهده دارند و امروز مردم همدان با خلق حماسه ای ماندگار، برگ زرین دیگری بر اوراق خود می افزایند./ ایرنا

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن