Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر سیاسی - مجلس عصبانیت مردم از بی‌کفایتی برخی مسئولین است/دولت آینده جوان‌گرا خواهد بود

عصبانیت مردم از بی‌کفایتی برخی مسئولین است/دولت آینده جوان‌گرا خواهد بود

رئیس ستاد مردمی حامیان آیت‌الله رئیسی در همدان گفت: اگر مردم ما در حال حاضر عصبانی هستند از دست برخی مدیران بی‌کفایت است.

به گزارش "همدان نیوز"، غلامرضا زاهری در آیین افتتاحیه ستاد مردمی حامیان آیت‌الله رئیسی(ستاد سحر) در شهرستان رزن با بیان اینکه ستادهای مختلفی در استان همدان به تبع سراسر کشور شکل گرفته است، اظهار کرد: همانطور که آیت‌الله رئیسی در سخنان خود مطرح کرده، ایشان ستادی ندارند و تمام ستادهای ایجاد شده مردمی هستند.

وی با بیان اینکه هر خانه یک ستاد است، یادآور شد: تمام دوستداران نظام و کسانی که می‌خواهند تغییرات مثبتی در کشور اتفاق بیفتد دست به دست هم داده‌اند تا بتوان انتخاب خوبی در انتخابات داشت.

زاهری همچنین تصریح کرد: اعتقاد ما بر این است که واجب‌ترین مسئله در شرایط فعلی حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رأی است چراکه کشورهای بیگانه این موضوع را مطرح می‌کنند که مردم به دلیل شرایط اقتصادی، شیوع کرونا و مسائلی از این قبیل حضور حداقلی خواهند داشت.

وی با تأکید بر اینکه مردم اگر عصبانی هستند از بی‌کفایتی برخی مسئولین است، خاطرنشان کرد: مردم با این وجود پای نظام ایستادند و پیش از این نیز در پیروزی انقلاب و هشت سال دفاع مقدس با نثار خود، وفاداری به نظام را ثابت کردند.

آیت‌الله رئیسی به دنبال تأسیس دولت جوان‌گراست

رئیس ستاد سحر در همدان در ادامه یادآور شد: دولتی که می‌خواهد روی کار بیاید دولتی جوان‌گرا خواهد بود که از جوانان استفاده خواهد کرد و مقابل فساد خواهد ایستاد.

وی با بیان اینکه رزومه کاری آیت‌الله رئیسی مشخص است، گفت: فسادی که در سیستم اداری قوه قضاییه لانه کرده بود، با حضور آیت‌الله رئیسی در ریاست این قوه، مورد برخورد قرار گرفت و متخلفین بازخواست شدند.

زاهری با تأکید بر اینکه یکی از موهبت‌های ما وجود مقام معظم رهبری است، تصریح کرد: سخنان و پیام‌های ایشان در موقعیت‌های مختلف چراغ راه است.

رئیس ستاد مردمی حامیان آیت‌الله رئیسی در همدان همچنین خاطرنشان کرد: همانطور که مطرح شد دغدغه اصلی حضور حداکثری است اما کسانی که رأی می‌دهند باید توجه داشته باشد که فرد اصلح را انتخاب کنند.

وی ادامه داد: امروز نباید احساسی عمل کرد و باید با تعقل در انتخابات شرکت کرد تا بتوانیم فردی را انتخاب کنیم که ثمره این انتخاب لبخند رضایت مردم، اشتغال جوانان، سفره پر خانواده‌ها باشد؛ اگر می‌خواهیم در آینده افسوس نخوریم باید انتخاب درستی داشته باشیم.

به‌کارگیری مدیران درستکار و سالم در دولت آیت‌الله رئیسی

وی با تأکید بر اینکه باید رئیس‌جمهور انقلابی و ولایی را انتخاب کرد، یادآور شد: کارنامه آیت‌الله رئیسی و برنامه‌های ایشان مشخص است و اعتقاد ایشان بر این است که پیشگیری بهتر از درمان است و اگر چارت سازمانی خوبی داشته باشیم در قوه قضاییه به دنبال مبارزه فساد نخواهیم بود؛ اگر قوه مجریه کار خود را به درستی انجام دهد دیگر نیاز به قوه قضاییه نیست.

زاهری افزود: برخی می‌گویند که چرا آقای رئیسی در قوره قضاییه فعالیت خود را ادامه نمی‌دهد و به دنبال ریاست جمهوری است و در پاسخ به این افراد باید گفت که ایشان به دنبال این هستند که افراد درستکار، سالم و دلسوز نظام و انقلاب را به کار بگیرند تا مشکلات کاهش یابد.

رئیس ستاد سحر در همدان با تأکید بر اینکه امنیت از نان شب واجب‌تر است، خاطرنشان کرد: با تمام دسیسه‌های کشورهای غربی، نیروهای امنیتی کشور به خوبی عمل می‌کنند و مردم از امنیت کافی برخوردارند.

وی همچنین تصریح کرد: مردم ولایتمدار ایران در تمام بزنگاه‌ها در صحنه حضور داشتند و با وجود اینکه بارها تلاش شد که ریشه انقلاب را خشک کنند مردم با حضور خود در صحنه‌های مختلف، خط بطلانی بر برنامه‌های دشمنان زدند.

زاهری با بیان اینکه افرادی که در کشور دم از این می‌زنند که نباید در انتخابات شرکت کرد، از منافقین و کشورهای غربی پیروی می‌کنند، گفت: همه باید پای صندوق‌های رأی حاضر شوند و ما اطمینان داریم که مردم می‌دانند چه انتخابی داشته باشند.

 

 

 

 

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن