Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر سیاسی - مجلس طلب حلالیت نماینده مجلس از مردم نهاوند

طلب حلالیت نماینده مجلس از مردم نهاوند

نماینده مردم نهاوند در مجلس گفت: در واپسین روزهای مجلس دهم بر خود لازم می دانم از مردم انقلابی نهاوند، بخاطر تمام کاستی ها طلب حلالیت کنم.

به گزارش "همدان نیوز"، حسن بهرام نیا  در نشست علنی صبح امروز مجلس شورای اسلامی در نطق میان‌دستور ضمن گرامیداشت روز معلم و کارگر، گفت: از رهبر انقلاب که با قلم‌شان بر کتاب خاطرات دفاع مقدس شهید حاج میرزا محمد سلگی "که از سرداران با افتخار دوران دفاع مقدس و جانباز و شهید 70 درصدی بود" تحت عنوان " آب هرگز نمی میرد" تقریر نمودند، تشکر می کنم.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: همچنین از بانوان جهادی نهاوند که همانند دوران دفاع مقدس فعال هستند و برای مقابله با کرونا کمک می کنند، تقدیر می کنم.

وی ادامه داد: در این بین از نقش آفرینی پزشکان و تمامی کادر درمانی کشورمان، مجموعه های نظامی کشورمان، افراد نیکوکار، سمن ها و گروه های جهادی در راستای ریشه کنی و مبارزه با کرونا قدردانی می کنم. در واقع همدلی رخ داده موجب مقابله مردمی با این بیماری شد و مدیریت کرونا از روند مدیریتی دولتی خارج شد.

بهرام نیا افزود: روند مقابله با کرونا در کشورمان در مقایسه با کشورهای اروپایی که ادعای قوی بودن دارند و برای زنده ماندن از یکدیگر غارت می کنند، اصلا قابل قیاس نیست.

این نماینده مردم در مجلس دهم تصریح کرد: کشورهای عضو اتحادیه اروپا سالها برای منافع همدیگر هزینه کرده اند اما اکنون برای حفظ برتری خود محموله های اهدایی کشورهای شرقی را از یکدیگر سرقت می کنند.

بهرام نیا گفت: با وجود فضای منفی و بمباران خبری به منظور سیاه نمایی عملکرد مدیریت کشورمان، امروزه مشاهده می شود میزان تلفات در آمریکا و اروپا بیشتر است؛ همچنین ظرفیت های اقتصادی نشان می دهد ایران از این بحران سربلند بیرون آمده است.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی افزود: در واپسین روزهای مجلس دهم بر خود لازم می دانم از مردم انقلابی نهاوند، بخاطر تمام کاستی ها طلب حلالیت کنم.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: از مردم نهاوند و مسئولان شهرستان که از ارائه کمک و مساعدت لازم جهت شکوفایی نهاوند دریغ نکردند، تقدیر می کنم.

وی ادامه داد: حاصل همراهی مسئولان و مردم، گرفتن پنچ پروژه ملی در نهاوند اعم از احداث سد، ایجاد ایستگاه راه آهن، احداث راه مواصلاتی بین سه استان و غیره  است.

این نماینده مردم در مجلس دهم تصریح کرد: در این بین از سازمان برنامه و بودجه درخواست می شود منابع مورد نیاز پروژه های یاد شده را تخصیص دهد تا پروژه ها به اتمام و بهره برداری برسد./ خانه ملت

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن