Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر سیاسی - مجلس خون پاک شهید سلیمانی بین مردم ایران وحدت ایجاد کرده است

خون پاک شهید سلیمانی بین مردم ایران وحدت ایجاد کرده است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان گفت: دشمن بداند خون پاک شهید سپهبد قاسم سلیمانی وحدت و انسجام را در بین مردم ایران و منطقه ایجاد کرده‌است.

به گزارش "همدان نیوز"، حجت‌الاسلام حبیب‌الله شعبانی‌موثقی روز سه‌شنبه در آیین بزرگداشت شهادت سپهبد شهید قاسم سلیمانی در همدان افزود: این سیل جمعیت و حضور پرشور مردم نشان داد که آرمان های امام خمینی (ره) هنوز زنده است.

وی با تسلیت شهادت سپهبد شهید قاسم سلیمانی اظهار داشت: این کثرت جمعیت و حضور پرشور مردم کم نظیر است و اینچنین جمعیتی را از اول انقلاب اسلامی در این شهر نداشتیم.

حجت‌الاسلام شعبانی‌موثقی با بیان اینکه سردار سلیمانی مظهر مقاومت مظلومان در برابر ظالمان عالم بود، عنوان کرد: شهادت سردار دلها عزیز شد چراکه برای ناموس من‌، شما و آرمان‌های اسلام تلاش کرد.

وی ادامه داد: این سردار انقلاب با تلاش و مجاهدت خود، احساس غرور را به هر ایرانی هدیه داد و قدرت های جهان را تحقیر و با تفکر داعش مبارزه کرد.

نماینده ولی فقیه در همدان با اشاره به اینکه حضور پرشور مردم در آیین های عزاداری و تشییع پیکر این سردار بزرگ اسلام چشم جهانیان را خیره کرده است، بیان کرد: این عزمت یک انسان، یک مجهد فی سبیل الله و یک مخلص خدا را نشان داد.

حجت‌الاسلام شعبانی‌موثقی با اشاره به اینکه تبعیت از ولی زمان از ویژه‌گی‌های این شهید آسمانی بود، تاکید کرد: امروز من‌ و شما احساس امنیت می کنیم و این امنیت را مدیون شهید سلیمانی‌ها هستیم.

وی با اشاره به اینکه ما با تهدیدهایی که شهید سلیمانی نسبت به ترامپ داشت احساس غرور می‌کردیم، خاطرنشان کرد: دشمن بداند این مسیر همچنان ادامه دارد و ملت ایران در برابر استکبار ایستادگی می‌کند.

نماینده ولی فقیه در همدان با بیان اینکه حضور میلیونی مردم در تشییع پیکر شهید سلیمانی بی نظیر بود، افزود: جواب محبت مردم مصداق آیه شریفه إِنَّ الَّذِینَ آمَنُوا وَ عَمِلُوا الصَّالِحَاتِ سَیَجْعَلُ لَهُمُ الرَّحْمَٰنُ وُدًّا است.

حجت‌الاسلام شعبانی‌موثقی اظهار داشت: او محبوب مردم شد، او مخلصانه تلاش کرد و قلب مستضعفان عالم و همه آزادی خواهان عالم متوجه این شهادت شد.

وی با بیان اینکه این یک امداد و عنایت الهی است و برکت این شهادت در آینده نصیب مردم می‌شود، تاکید کرد: او شهید شد تا دشمنان بدانند حضور مردم در این آیین‌ها به معنای زنده بودن آرمان های امام راحل و رهبر معظم انقلاب است.

امام جمعه همدان با اشاره به اینکه آرمان های مردم با آرمان های این شهید آسمانی یکی است، ادامه داد: حضور مردم نشان دهنده زنده بودن انقلاب و پویایی نظام اسلامی است.

حجت‌الاسلام شعبانی‌موثقی اضافه کرد: مشکلات زیادی در کشور داریم، اما با وجود مشکلات اقتصادی مردم در صحنه حضور پیدا کردند.

وی با اشاره به اینکه سردمداران آمریکا با مفهومی به نام شرافت نا آشنا هستند، خاطرنشان کرد: این جنایت با حقوق بشر بین المللی ناسازگار است و این چنین جنایاتی فقط از دست آمریکا بر می‌آید.

نماینده ولی فقیه در همدان تاکید کرد: آمریکا بداند سیل جمعیت خانه آمریکا را خراب می‌کند و خاسته مردم انتقام سخت از دشمن است؛ دشمنی که اگر از او انتقام گرفته نشود جریح‌تر می‌شود.

وی با بیان اینکه آمریکا در جریان برجام به کشور ما خیانت کرد، گفت: در ۴۰ سال گذشته هر جا اتفاق شومی رخ داده است رد پای آمریکا مشاهده می‌شود، او فرعون زمان است و باید عصای موسی نیلی بشکافد و آمریکا را در آن قرق کند.

حجت‌الاسلام شعبانی‌موثقی ادامه داد: دشمن امروز فهمیده چه اشتباهی کرده و ترس در وجود سردمداران آمریکا افتاده است.

وی با اشاره به اینکه مسوولان دستگاه دیپلماسی و نظامی با وحدت به دنبال انتقام از خون شهید سلیمانی باشند، اظهار داشت: همه ما در دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی یکپارچه ایم.

نماینده ولی فقیه در همدان تاکید کرد: همه ما در یک جبهه هستیم، ما، عراق، بحرین، لبنان و یمن در یک جبهه هستیم و در یک نقطه می‌جنگیم، ما و همه مستضعفان عالم در یک جبهه می جنگیم.

وی عنوان کرد: باید دست تک تک مردم را برای این حماسه حضور بوسید، مسوولان باید به معنای واقعی خادم این مردم باشند.

حجت‌الاسلام شعبانی‌موثقی گفت: امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی خوب مردم را شناختند و معظم له به ایستادگی، پایداری، عزت در میدان بودن و جان فشانی ملت ایران اعتماد دارد./ ایرنا

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن