Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر سیاسی - مجلس اشرافی‌گری برخی مدیران خجالت‌آور است

اشرافی‌گری برخی مدیران خجالت‌آور است

رئیس فراکسیون فرهنگیان مجلس با تاکید بر اینکه نباید اجازه اشرافی‌گری و فساد را به مفسدان بدهیم، گفت: خجالت می‌کشیم وقتی فلان مسئول با تفکر اشرافی‌گری پشت میز مسئولیت نشسته، این سزاوار این نظام و انقلاب نیست.

به گزارش "همدان نیوز"، حمیدرضا حاجی‌بابایی پیش‌‍از ظهر امروز در سالروز حماسه 9 دی که با حضور مسئولان ارشد و اقشار مختلف مردم استان کردستان در سالن آزادی این شهر برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و تاکید بر ضرورت بصیرت‌افزایی برای همبستگی ملی و خنثی‌کردن توطئه‌های دشمن در جامعه اظهار داشت: علم و عبادت زمانی مقبول درگاه الهی‌ست که همراه حکمت و بصیرت باشد.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب همواره بر بصیرت‌افزایی افراد جامعه تاکید فرموده و اخیراً نیز کتاب‌هایی تحت عنوان امنیت در آمریکا نوشته شده که مبنای آن بصیرت است.
رئیس فراکسیون فرهنگیان مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نیروهای آگاه امنیت‌آفرین هستند، به حماسه 9 دی در سال 88 اشاره کرد و گفت: 9 دی روز بصیرت و آگاهی ملت ایران بوده چراکه همه مردم و سیل عظیم جمعیت در 10 سال گذشته وفاداری، حضور و علم خود را با بصیرت نشان دادند.
وی به اغتشاشات اخیر اشاره کرد و گفت: گاهی مردم صادقانه به موضوعی معترضند اما برخی‌ها از آن سوءاستفاده کرده و به‌دنبال ایجاد ناامنی و برهم زدن امنیت کشور هستند.
حاجی‌بابایی به بصیرت ستودنی مقام معظم رهبری اشاره و ابراز داشت: رهبر فرزانه انقلاب اسلامی آگاهانه سینه سپر کرده و با بصیرت از مردم و کشور دفاع می‌کنند.
وی اظهار کرد: روز 9 دی که در میدان انقلاب تهران بودم، جمعیتی برای پایان دادن به فتنه و دفاع از نظام تشکیل شد که هیچ ذهنی این حجم از جمعیت را باور نمی‌کرد.
نماینده مردم همدان در مجلس خاطرنشان کرد: انتخابات سال 88 کشور و حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رأی، کشورهای بزرگ دنیا را متحیر و آنها را واراد به سکوت 48 ساعت کرد چراکه هیچ تحلیلی در برابر حضور 40 میلیون مردم برای دفاع از نظام و انقلاب نداشتند و جمهوری اسلامی برای همیشه به‌عنوان یک ابر قدرت در تمام دنیا شناخته شد.
وی با بیان اینکه از درون فتنه‌گرانی درب را باز کرده و توطئه را وارد کشور کرده‌اند، یادآور شد: اگر آمریکا فتنه کشور را پشتیبانی نمی‌کرد امروز در جمهوری اسلامی مشکل اقتصادی وجود نداشت چراکه مشکلات اقتصادی ناشی از توطئه‌های فتنه‌گران است.

رئیس فراکسیون فرهنگیان مجلس رمز پیروزی انقلابی اسلامی را انقلابی‌گری دانست و افزود: ایستادگی زن و مرد در 8 سال دفاع مقدس، توقیف کشتی انگلیسی و نابودی پهباد آمریکایی نشانه انقلابی‌گری بوده اما اختلاص و اشرافی‌گری ضد انقلابی‌گری است.
وی با بیان اینکه ما انقلاب کردیم که اقتصاد مستقل داشته باشیم، خاطرنشان کرد: مشکلات کشور ناشی از دوری از قرآن است، بنابراین زمانی که مبارزه بین ارزش‌های اسلامی و آمریکایی می‌شود باید به ارزش‌های قرآنی تاکید شود.
حاجی‌بابایی در بخش دیگری از سخنان خود به انتخابات پیش‌رو اشاره کرد و گفت: در انتخابات باید به انقلابیون رأی داد؛ نماینده انقلابی باید از هیچ چیزی نترسد و به هیچ‌کس بدهکار نباشد و وضعیت او در ابتدا و انتهای نمایندگیش یکسان باشد.
وی با تاکید بر اینکه نباید اجازه اشرافی‌گری و فساد را به مفسدان بدهیم، عنوان کرد: بحث ما اصولگرا و اصلاح‌گرا نیست، هرکس در دولت و مجلس صادقانه کار کند دستش را می‌بوسیم اما وقتی می‌بینیم یک بازنشسته با چند سال سابقه خدمت حقوق ناچیزی دریافت کرده، خجالت می‌کشیم ولی فلان مسئول با تفکر اشرافی‌گری پشت میز مسئولیت نشسته، این سزاوار این نظام و انقلاب نیست.
نماینده مردم همدان در مجلس گفت: مردم منتظرند که رئیس قوه قضائیه با رویکرد مناسب خود بدون هیچ چشم‌پوشی هر مفسدی را با هر تفکر سیاسی پای میز محاکمه آورد چراکه دست‌درازی به بیت‌المال جنایت و غده‌های سرطانی اشرافی‌گری و اختلاس باید خشکیده شوند.
وی با بیان اینکه دوران تحریم رو به پایان است، خاطرنشان کرد: شرافتمندترین مردم تاریخ کشور مردم ایران هستند که گرانی و هر سختی را تحمل کرده اما ظلم دشمنان و بی‌تدبیری را تحمل نمی‌کنند.
حاجی بابایی با بیان اینکه فتنه‌ها دانسته و ندانسته رقم می‌خورد، گفت: ملت ایران با «وحدت و یکپارچگی» از همه سختی‌ها عبور می‌کنند./ تسنیم

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن