Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر سیاسی - مجلس صلاحیت 96 درصد داوطلبان مجلس در همدان تأیید شد

صلاحیت 96 درصد داوطلبان مجلس در همدان تأیید شد

دبیرستاد انتخابات استان همدان با بیان اینکه ۹۶ درصد داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی تأیید صلاحیت شدند، گفت: داوطلبانی که صلاحیت آنها تأیید نشده است تا امروز فرصت دارند به هیئت نظارت استان شکایت کنند.

به گزارش "همدان نیوز"، ابولقاسم الماسی با اشاره به اینکه چهار درصد از کاندیداهای مجلس شورای اسلامی رد صلاحیت شدند، اظهارکرد: هیئت اجرایی در روز ۲۶ آذرماه کار خود را به اتمام رسانده و فرمانداران در روز ۲۷ آذر به افرادی که رد صلاحیت شدند، اطلاع دادند.

وی تصریح کرد: هیئت نظارت استان همدان به مدت ۲۰ روز به شکایات داوطلبان رسیدگی کرده و نتیجه را اعلام می‌کند اگر چنانچه داوطلبی در این مرحله نیز رد صلاحیت شود می‌تواند به شورای نگهبان شکایت کند.

الماسی با اشاره به اینکه فعالیت تبلیغاتی قبل از زمان رسمی غیرقانونی است، یادآور شد: فعالیت تبلیغاتی افراد به عنوان داوطلب شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی خلاف قانون است.

دبیرستاد انتخابات استان همدان خاطرنشان کرد: تبلیغات کاندیدای مجلس شورای اسلامی هشت روز قبل از اخذ رأی شروع می‌شود و قبل از این زمان ممنوع است.

وی از انصراف ۴۴ داوطلب انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان همدان خبرداد و گفت: تا کنون۴۴ نفر از ۴۳۹ داوطلب شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی انصراف داده اند./ ایسنا

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن