Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر سیاسی - مجلس پیام مشترک امام جمعه و استاندار همدان از مردم براي حضور پرشور در راهپيمايي 22 بهمن

پیام مشترک امام جمعه و استاندار همدان از مردم براي حضور پرشور در راهپيمايي 22 بهمن

امام جمعه و استاندار همدان از مردم براي حضور پرشور در راهپيمايي 22 بهمن دعوت کردند

استاندار همدان و نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه همدان در پيام مشترکي از مردم براي حضور پرشور در راهپيمايي يوم الله 22 بهمن ماه دعوت کردند.

به گزارش "همدان نیوز"، در متن اين پيام مشترک آمده است:


طبق فرموده هاي رهبر معظم انقلاب، به حول قوه الهي، حضور مردم در راهپيمايي 22 بهمن امسال از هميشه گرم تر و پرشورتر خواهد بود.

انقلاب اسلامي ايران در شرايطي سي و نهمين سالگرد پيروزي خود را جشن مي گيرد که مردم انقلابي ايران اسلامي همچون روز اول بر عهدي که با امام(ره) و شهدا براي پاسداري از انقلاب بستند، پاي بند هستند و توطئه هاي دشمنان را که محور آن بر فاصله گرفتن مردم از نظام قرار دارد، با حضور هميشگي خود در صحنه خنثي مي کنند.

انقلاب اسلامي ايران الگو گرفته از مکتب عاشورا و فاطميه(س) است و امسال نيز مردم ايران ثابت کردند که در مهم ترين جشن ملي خود نيز شأن ائمه معصوم(ع) و اهل بيت(ع) را به خوبي حفظ کرده و دهه فجر فاطمي را در پاسداشت ارزش هاي انقلاب برگزار کردند.

مردم ديندار استان همدان هم دوش مردم ايران اسلامي همواره در تمامي صحنه ها حضور داشته و به پشتيباني از نظام، دين و هويت خود پرداخته و در حمايت از ارزش هاي اسلامي و شيعي زبانزد خاص وعام هستند.

نماينده ولي فقيه در استان و استاندار همدان با تبريک فرا رسيدن يوم الله 22 بهمن و تسليت ايام فاطميه(س) از مردم شريف و حماسه ساز استان دعوت کردند تا با حضور در راهپيمايي وحدت آفرين و دشمن شکن 22 بهمن ماه، بار ديگر ميثاق ابدي خود با امام(ره)، رهبر معظم انقلاب و شهدا را به جهانيان اعلام کنند.

اِن تَنصُرُوا اللهَ يَنصُرکُم وَ يُثَبِّت اَقدامَکُم.

غياث الدين طه محمدي، نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه همدان

محمدناصرنيکبخت استاندار همدان

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن