Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر سیاسی - مجلس ایجاد نشاط سیاسی در همدان/احزاب شناسنامه‌دار حمایت می‌شوند

ایجاد نشاط سیاسی در همدان/احزاب شناسنامه‌دار حمایت می‌شوند

معاون جدید سیاسی و امنیتی استانداری همدان گفت: یکی از برنامه های من ایجاد نشاط سیاسی در استان است.

به گزارش "همدان نیوز"، سيد سعيد شاهرخي در جلسه تقدیر و معارفه معاون سياسي و امنيتي استانداری همدان در ابتدای سخنان خود اظهار داشت: از استاندار برای اینکه فرصت دیگری جهت خدمت در استان برای بنده ایجاد کردند، قدردانی می کنم.

وی ادامه داد: هدف همه ما از پذیرش مسؤولیت تحقق برنامه های دولت تدبیر و امید است که وظیفه داریم برای تحقق این شعارها و وعده های رئیس جمهور تلاش کنیم.

شاهرخی با بیان اینکه برنامه ها را در ادامه تلاش های آقای الهی تبار دنبال خواهیم کرد، یادآور شد: توجه به سرمایه اجتماعی اولویت برنامه های کاری است.

وی با تأکید بر اینکه هر چه در توان داریم برای ارتقاء سرمایه اجتماعی باید بکار بگیریم، خاطرنشان کرد: توجه به سازمانهای مردم نهاد از اولویت های جدی دولت است و ما هم این راه را ادامه خواهیم داد.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری همدان یکی از برنامه های خود را ایجاد نشاط سیاسی در استان عنوان کرد و افزود: حمایت از احزاب شناسنامه دار و ایجاد هیات های اندیشه ورز را دنبال و از نخبگان در تحقق برنامه های دولت استفاده خواهیم کرد.

وی با تأکید بر اینکه استان و مردم مشی اعتدال را برای اداره امور کشور پذیرفته اند و در این راه حرکت خواهیم کرد، یادآور شد: سخنان استاندار در امور اداری استان فصل الخطاب خواهد بود.

شاهرخی با اشاره به اینکه همدان از استانهای امن کشور است، اظهار داشت: توجه به انجمن های هنری و فرهنگی در حوزه فرهنگی از برنامه های بنده در استان همدان است.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن