Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر سیاسی - مجلس نوشت‌افزارهای وارداتی سرطان است!

آزادیخواه:
نوشت‌افزارهای وارداتی سرطان است!

سخنگوی کمیسیون فرهنگی و نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: با وجود اهمیت تولید داخلی در سیاست های اقتصاد مقاومتی، نوشت افزارها وارداتی است که همه اینها برای فرهنگ، سرطان است.

به گزارش خبرنگار"همدان نیوز" حجت الاسلام احد آزادیخواه در شورای فرهنگ عمومی استان همدان با بیان اینکه انگیزه بسیار بالایی در مجلس برای پیگیری موضوعات فرهنگی وجود دارد، اظهار داشت: ولنگاری فرهنگی که مربوط به چند سال اخیر نیست، یکی از دغدغه های مهم به شمار می رود.

وی ادامه داد: در روزهای منتهی به عید غدیر باید جشن هایی در مساجد و محافل در استان برگزار شود و مورد توجه قرار بگیرد و همدان می تواند در توسعه فرهنگ غدیر وارد عمل شود.

آزادیخواه با بیان اینکه مسئولان استان در شورای فرهنگ عمومی شهرستان ها شرکت کنند، خاطرنشان کرد: حضور اعضای اصلی شورا در شهرستان ها می تواند در گشایش امور اثرگذار باشد.

وی همچنین تصریح کرد: دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی برای مهندسی جلسات شهرستانی و هماهنگی موضوعات باید اقدام کند و امور با سرفصل های مشخص و شدنی پیگیری شود.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نیازی نیست در هر جلسه یک دستور العمل داشته باشیم، گفت: گاهی نیاز است یک دستور العمل در چندین جلسه بررسی شود تا به تصویب و نتیجه برسد.

وی با تأکید بر اینکه سطح شورای فرهنگ عمومی در خط سیاست گذاری باید باقی بماند، اظهار داشت: شورای فرهنگ عمومی نقش راهبردی دارد و مشکل این است که از این حد به حد عملیاتی نزول پیدا می کند.

آزادیخواه در ادامه یادآور شد: هر سال در خصوص نوشت افزار با چالش جدی روبه رو هستیم و با وجود اهمیت تولید داخلی در سیاست های اقتصاد مقاومتی، نوشت افزارها وارداتی است که همه این ها به عنوان سرطان برای فرهنگ هستند و اگر شورای فرهنگ عمومی همت کند می توان تحولی در این بخش ایجاد کرد.

وی با بیان اینکه نگرانی جدی در خصوص نوشت افزارهای وارداتی وجود دارد، اظهار داشت: با این موضوع تأثیرپذیری افزایش می‌یابد که خطرناک است و باید مورد توجه قرار بگیرد.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اثرگذاری طرح کرامت در کاهش آسیب های اجتماعی، خاطرنشان کرد: این طرح اگر در شورای فرهنگ عمومی مورد بررسی قرار بگیرد به طورقطع در جامعه اثرگذار خواهد بود.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن