Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر سیاسی - مجلس ادبیات رئیس‌جمهور در مورد کارمندان صحیح نیست

ادبیات رئیس‌جمهور در مورد کارمندان صحیح نیست

عضو هیأت رئیسه مجلس گفت: ادبیات رئیس‌جمهور در خصوص کارمندان ادبیات صحیحی نیست و اینگونه اظهارات به اعتقادات و باورهای مردم آسیب می‌زند.

به گزارش "همدان نیوز"، اکبر رنجبرزاده نماینده مردم اسد‌آباد در مجلس شورای اسلامی‌ با اشاره به اظهارات رئیس‌جمهور مبنی بر اینکه هر کارمندی که با حقوق فعلی خود نمی‌تواند کار کند، برود، گفت: این ادبیات مناسب نیست و به باورها و اعتماد مردم نیز آسیب می‌زند.

وی افزود: کشور با مشکلاتی مواجه است و همه باید به یک نسبتی برای پذیرش برخی مشکلات آماده باشیم و طبیعتا کارمندان هم جزو اقشاری هستند که مشکلات‌شان جدی است اما پذیرش و آستانه تحمل آنها تاکنون بالا بوده و اینکه با الفاظی کارمندان را حقوق‌شان نادیده گرفته شود، صحیح نیست.

عضو هیأت رئیسه مجلس اظهار داشت: شاید منظور آقای رئیس‌جمهور در مورد میزان کار مفید دستگاه‌های اجرایی بوده که در این صورت هم خود دولت باید برنامه‌ریزی کند تا به چه نحوی عمل کند و چه راه‌هایی را به کار گیرد تا بازدهی دستگاه‌های اجرایی را ارتقا دهد.

رنجبرزاده خاطرنشان کرد: اینکه هر فردی در هر رده‌ای بدون برنامه‌ریزی به خودش واگذار شود، بهره‌وری کار پایین می‌آید و ساعات مفید کار کاهش پیدا می‌کند.

وی افزود: ما باید بپذیریم یکسری نارسایی‌ها و کمبودها وجود دارد و معیشت مردم با دستمزدهایی که به آنها پرداخت می‌شود در شرایط مساوی نیست.

عضو هیأت رئیسه مجلس در پایان اظهار داشت: ما باید از سعه صدر مردم از بابت کمی و کاستی‌ها تشکر کنیم که چرا با وجود این شرایط همواره نظام را همراهی‌ می‌کند و در عرصه‌های مختلف سیاسی و اجتماعی حضور پررنگ دارند./ فارس

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن