Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر سیاسی - مجلس روایت نماینده مجلس از لحظات شهادت شهید اسدآبادی حادثه تروریستی

روایت نماینده مجلس از لحظات شهادت شهید اسدآبادی حادثه تروریستی

نماینده مردم شاهین شهر میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم ایران با پیروی از مقام معظم رهبری وحدت خود را حفظ می کنند.

به گزارش "همدان نیوز"، حسینعلی حاجی دلیگانی در خصوص حادثه تروریستی در مجلس گفت: ساعت حدود هشت و نیم صبح دیروز در خصوص بررسی سند 2030 در دفتر محل کارم در ساختمان ادارای مجلس با حضور حجت الاسلام  سید مهدی تقوی مشاور فرهنگی بنده، رضایی که از حقوقدانان است و همچنین علی جواد زارع مسئول دفترم نشستی برگزار شد.

نماینده مردم شاهین شهر میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی افزود: بعد از گذشت چند دقیقه از برگزاری نشست به دلیل حضور در صحن علنی مجلس، جلسه را ترک کردم تا در صحن حضور یابم البته همکارانم در دفتر جلسه را ادامه دادند.

حاجی دلیگانی افزود:در داخل صحن مجلس متوجه شدم تروریست ها با پوشش زنانه با ورود به مجلس از طریق درب ملاقات مردمی خانه ملت، وارد ساختمان اداری مجلس می شوند.

وی ادامه داد: تروریست ها به طبقه دوم ساختمان اداری مجلس وارد می شوند و علی رغم اینکه درب اتاق دفترم توسط همکاران قفل می شود اما تروریست ها با شلیک گلوله به قفل درب، وارد دفتر کار بنده می شوند و  حجت الاسلام  سید مهدی تقوی و علی جواد زارع را به شهادت می رسانند.

حاجی دلیگانی افزود:تروریست ها متوجه حضور آقای رضایی که در دفتر محل کارم است  و پشت درب اتاق است، نمی شوند، آقای رضایی می گوید صدای شهادتین  حجت الاسلام سید مهدی تقوی و علی جواد زارع را  شنیدیم.

وی با تبریک و تسلیت به خانواده شهدای عزیز این حادثه ادامه داد:استکبار جهانی با اقدامات کور خود نمی تواند امنیت جمهوری اسلامی را تهدید کند.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی افزود:مردم ایران با پیروی از مقام معظم رهبری وحدت خود را حفظ می کنند.

لازم به ذکر است حاجی دلیگانی تصاویر منتشر شده از محل دفتر کارش را در شبکه های اجتماعی تایید کرد.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن