Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر سیاسی - مجلس تعطیل نکردن صحن علنی مجلس پیام محکمی به دنیاست

تعطیل نکردن صحن علنی مجلس پیام محکمی به دنیاست

عضو هیات رئیسه مجلس با تاکید بر اینکه رعب و وحشت تروریسم بر ملت ایران تاثیری ندارد، گفت: کشتار مردم بیگناه از نشانه های عصر جاهلیت و با هیچ منطق و دینی همخوانی ندارد.

به گزارش "همدان نیوز"، اکبر رنجبرزاده با محکوم کردن حوادث تروریستی روز چهارشنبه مجلس و مرقد امام راحل و تسلیت به مناسبت شهادت تنی چند از هموطنان در این حادثه گفت: تروریست‌ها در ساختمان اداری مجلس و حرم امام سر و صدای جزئی راه انداختند در حالی که به امنیت پایدار ایران اعتقاد داشتند.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تروریست‌ها از درب شرقی مجلس که منتهی به سالن انتظار برای دیدار با نمایندگان مجلس است در پوشش مراجعه کننده وارد شدند، گفت: این مسیر به دلیل تردد مردم سهل‌الوصول است و سختگیری لازم در آنجا انجام نمی‌شود بنابراین تروریست‌ها با شهادت نیروهای حفاظت و تیراندازی به مراجعه‌کنندگان وارد ساختمان اداری مجلس شدند.

وی با یادآوری اینکه هدف اصلی تروریست‌ها صحن علنی و نمایندگان مجلس بود، تصریح کرد: تروریست‌ها از ورود به صحن علنی ناکام ماندند و به دلیل اتخاذ تدابیر امنیتی از سوی نیروهای حفاظت سپاه، خود را در طبقات ساختمان اداری محبوس کردند.

این نماینده مردم در مجلس دهم با تأکید بر اینکه جمهوری اسلامی نفوذناپذیر بوده و از امنیت جهانی برخوردار است، تصریح کرد: ایران امنیت جهانی را در عرصه جهانی به نام خود ثبت کرده و این موضوع برای دشمنان اسلام بسیار دردآور و نگران کننده است.

رنجبرزاده با بیان اینکه کشتار مردم بی‌گناه یکی از نشانه‌های عصر جاهلیت و با هیچ منطق و دینی همخوانی ندارد، افزود: تروریسم‌ها حاضر بودند هر هزینه‌ای را بپردازند و تمامی گزینه‌ها را امتحان کنند تا بتوانند روزی در کشور چنین فعالیت‌هایی را انجام داده و به خیال خود ایران را ناامن کنند.

این نماینده مردم در مجلس دهم ادامه داد: این حادثه برای دشمن یک هدف استراتژیک بود زیرا بیش از50 گروه تروریستی طی سال‌های اخیر برای انجام عملیات های تروریستی وارد خاک جمهوری اسلامی شدند اما با هوشیاری نیروهای امنیتی دستگیر شده و ناکام ماندند که جا دارد در اینجا از تمامی نیروهای امنیتی و اطلاعاتی تشکر کنیم.

نماینده مردم اسدآباد با یادآوری اینکه نیروهای امنیتی و اطلاعاتی هوشمندانه آرامش و امنیت را برای کشور به ارمغان آورده و یأس و ناامیدی و شکست را برای دشمنان نظام رقم می زنند، گفت: با تمامی مراقبت‌ها این بار تروریست‌ها توانستند با چند سلاح دستی و کمربند انتحاری حادثه جزئی را در تهران رقم بزنند که هیچ دستاوردی برای آنها به همراه نداشت.

عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تروریسم واقعیتی انکارناپذیر است که در عرصه جهانی و منطقه‌ای وجود دارد، افزود: جمهوری اسلامی با صداقت تمام در میدان عمل خود را نشان داد و به مبارزات خود برای ریشه‌کن کردن تروریسم از سال‌های گذشته تا به امروز ادامه داده است.

رنجبرزاده با تأکید بر اینکه نقش برجسته جمهوری اسلامی در مبارزه با تروریسم بر هیچ کس پوشیده نیست، ادامه داد: استکبار جهانی به ویژه صهیونیسم منطقه‌ای، تروریسم را ابزاری برای خود می‌دانند و در آینده هم از آنها حمایت می‌کنند تا بتوانند منافع خود را به پیش برند و در مسیر توجه به صهیونیسم انحراف ایجاد کنند.

وی با بیان اینکه تروریسم برای استکبار جهانی برکت محسوب می‌شود، تصریح کرد: استکبار جهانی بر این باور است که برای رسیدن به اهداف مادی از هر وسیله و ابزار باید استفاده کرد حتی اگر به کشتار انسان‌های بیگناه منتهی شود.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تروریسم در عرصه جهانی مذموم، ناپسند و محکوم به شکست است، گفت: معدود دولت‌هایی مانند آمریکا و صهیونیسم بهره‌برداری ابزاری از تروریسم انجام می‌دهند اما ما بر این باور هستیم که تروریست ها مانند سرابی گذرا و نابودشدنی هستند هرچند شاید چند صباحی بتوانند دوام داشته باشند اما در نهایت از صحنه روزگار جهانی و منطقه‌ای محو خواهند شد و روسیاهی برای حمایت کنندگان به جا خواهد ماند.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با یادآوری اینکه ملت ایران جنگ 8 ساله را تجربه کرده است و این جنگ آزمون بزرگی برای دنیا بود تا بتوان ثابت کرد که ملت هیچ ابایی از تروریسم ندارد، گفت: ملت ایران امروزه با هم و در کنار هم متحدتر و مستحکم‌تر و جدی‌تر از همیشه در راه مبارزه با تروریسم گام برمی‌دارند.

این نماینده مردم در مجلس دهم با بیان اینکه اکثر نمایندگان مجلس رزمندگان و یادگاران جنگ و شهادت هستند، ادامه داد: ملت ایران از ترقه‌بازی دشمن هراسی نداشته و فعالیت‌های خود را تعطیل نمی‌ کنند؛ در حالی که در چند متری ما داعش در حال انجام فعالیت تروریستی بود اما نمایندگان همچنان به فعالیت خود در صحن ادامه داده و حاضر نشدند حتی یک دقیقه صحن را تعطیل کنند و به گونه‌ای که حتی چند دقیقه بیشتر از روزهای گذشته به فعالیت خود ادامه دادند.

وی افزود: تعطیل نکردن صحن از سوی نمایندگان پیام محکمی برای دنیا است که هیچ گونه تزلزلی در روند عادی کار نمایندگان به وجود نیامد و شجاعانه و بدون ترس از تروریسم به کار خود در صحن ادامه دادند.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه رعب و وحشت تروریسم ملت ایران را فرا نمی‌گیرد، تصریح کرد: ما متحدتر و منسجم‌تر از همیشه در صف آرایی با دشمن وارد عرصه خواهیم شد و پاسخ محکمی به استکبار جهانی، صهیونیسم و عوامل حامی تروریسم خواهیم داد.

وی با بیان اینکه توصیه ما به کشورهای منطقه این است که سریع تر خود را جمع و جور کرده و حکومت را به ملت واگذار کنند، افزود: حکومت آنها باید از حالت استکبار و استبدادی که بر آنها حاکم است خارج شود و به سمت دموکراسی دینی روی بیاورند.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس دهم ادامه داد: کشورهای منطقه باید از حالت ذلت و خواری و وابستگی به استبداد و باج دادن به کشورهای منطقه و همچنین استکبار ستیز استکباری جهان خارج شوند زیرا تنها راه نجات و بازگشت آرامش به منطقه توجه به ملت‌ها و ایجاد فضای دخالت در حکومت برای آنهاست.

عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی افزود: اگر کشوری مانند عربستان به این سمت و سو حرکت نکند بی‌شک در آینده‌ای نزدیک به سمت نیستی و نابودی پیش خواهد رفت هرچند این کشور موجی از ناامنی را در منطقه ایجاد کرده اما بدانند که این ناامنی مقطعی بوده و به زودی آرامش به منطقه باز خواهد گشت./ خانه ملت

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن