Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر سیاسی - مجلس تاریخ ثبت نام موافقت انتخابات شوراها و ریاست جمهوری تغییر کرد

تاریخ ثبت نام موافقت انتخابات شوراها و ریاست جمهوری تغییر کرد

عضو هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراها گفت: دولت و مجلس با تغییر و همزمانی ثبت نام انتخابات شوراها و ریاست‌جمهوری موافق هستند.

به گزارش "همدان نیوز"، قاسم میرزایی‌نیکو عضو هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراها با اشاره به تغییر زمان ثبت نام انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستاها گفت: تغییر زمان انتخابات نیاز به مصوبه و ارائه طرح اصلاح قانون جامع انتخابات به مجلس دارد.

نماینده مردم دماوند و فیروزکوه تصریح کرد: طرح یک فوریتی بعد از اتمام بررسی لایحه برنامه ششم در مجلس با اولویت ارائه خواهد شد و در صورت تصویب این طرح تاریخ ثبت نام انتخابات شوراهای شهر و روستاها با انتخابات ریاست جمهوری یکسان می شود و ثبت نام هر دو در روز 23 اسفند انجام خواهد شد.

میرزایی نیکو با بیان اینکه طبق قانون فعلی 15 الی 20 روز میان ثبت‌نام انتخابات شوراها و ریاست جمهوری فاصله وجود دارد، اظهار داشت: دولت نیز با تغییر این زمان و همزمان بودن زمان ثبت نام انتخابات شوراها و ریاست جمهوری موافق است اما متأسفانه لایحه جامع انتخاباتی با وجود تلاش شبانه روزی سه کمیته سیاسی دولت به این دور از انتخابات نخواهد رسید.

عضو هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراها تأکید کرد: بسیاری از نمایندگان با تغییر زمان برگزاری انتخابات شوراها و ریاست جمهوری موافق هستند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن