Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر سیاسی - مجلس همایش بصیرت و گرامیداشت حماسه9 دی در همدان برگزار می‌شود

امروز؛
همایش بصیرت و گرامیداشت حماسه9 دی در همدان برگزار می‌شود

مدیر کانون بسیج فرهنگیان ناحیه یک همدان از برگزاری همایش بصیرت و گرامیداشت حماسه 9دی با حضور فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان در کانون بسیج مهدیه همدان خبر داد.

به گزارش "همدان نیوز" و به نقل از روابط عمومی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان، اکبر کاوسی امید در جلسه اعضای شورای کانون بسیج فرهنگیان ناحیه یک همدان ضمن گرامیداشت فرا رسیدن هفتمین سالگرد حماسه 9 دی اظهار داشت: حماسه نه دی سال 88 نقطه عطف بصیرت ملی و صیانت از ارزش‌ها بود.

وی با بیان اینکه حرکت مردم در خلق حماسه نه دی قدم گذاشتن در مسیر صراط مستقیم است، افزود: در عالم یک جریان جهت‌دار وجود دارد و آن صراط مستقیم است.

مدیر کانون بسیج فرهنگیان ناحیه یک همدان افزود: اگر در مسیر الی الله و صراط مستقیم حرکت نکنیم یعنی در جهت منفی هستیم که اصالت ندارد.

وی با بیان اینکه مسیر الی الله در حال پیشرفت است، تصریح کرد: اگر در مسیر الی الله در حالت سکون باشیم و نسبی به قضیه نگاه کنیم یعنی در واقع در جهت منفی قدم بر می داریم.

کاوسی‌امید اضافه کرد: حال اگر در مسیر الی الله اوضاع غبارآلود و منفعل شود در این وضعیت همانند واقعه عاشورا نور سیدالشهدا(ع) می‌تابد و آن غباری که عده‌ای از مردم از آن غافل بودند دچار بصیرت می شوند راه اصلی را پیدا می کنند و در آن قدم برمی‌دارند.

وی با بیان اینکه در واقع در حماسه نه دی سال 88 همانند واقعه کربلا مسیر حق روشن‌تر شد، ابراز داشت: در این روز به‌وسیله بصیرت پیش روی به سمت الی الله هموارتر شد و نقطه عطفی به اسم 9 دی در تاریخ انقلاب اسلامی ماندگار شد.

کاوسی‌امید با اشاره به اینکه این روز در تاریخ انقلاب اسلامی با عنوان روز «بصیرت» تبدیل به یوم الله شد، افزود : در حماسه 9 دی جنود الی بر جنود شیطانی پیروز شد و در چنین روزهایی همان طور که در ایه 5سوره ابرهیم به ان اشاره شده است روز یو الله می باشد

وی با تاکید بر اینکه باید در پاسداشت و بهره‌برداری صحیح از این روز تلاش کرد، اظهار داشت: متاسفانه در کشور برخی از افراد و خواص با وجود ادعای پیروی از ولایت علم به بزرگی خسارت فتنه آمریکایی – اسرائیلی 88 می‌خواهند این روز مهم به فراموشی سپرده شود و این به دلیل آن است که همچنان در بی‌بصیرتی مانده‌اند.

مدیر کانون بسیج فرهنگیان ناحیه یک همدان با اشاره به لزوم تقویت روحیه بصیرت‌افزایی و ولایت‌پذیری در جامعه دینی بیان داشت: باید همواره مسیر فکری جامعه را به سمت بصیرت افزایی سوق دهیم تا با آگاهی و بصیرت و اطاعت از رهبری در ادامه انقلاب، ثابت قدم باشیم.

وی از برگزاری همایش بصیرت و گرامیداشت حماسه 9دی در همدان خبر داد و بیان داشت: این همایش با حضور سردار ابوحمزه،فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) و با هدف تبیین عوامل شکل دهنده فتنه 88 و عوامل به‌وجود آورنده یوم الله 9 دی برگزار می شود.

کاوسی‎امید یادآور شد: این همایش در روز چهارشنبه 8 دی ماه از ساعت 3 بعد ازظهر در محل کانون بسیج مهدیه برگزار خواهد شد.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن