Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر سیاسی - مجلس یکی از مشکلات کشور، اشتغال برخی نورچشمی هاست

نماینده ولی فقیه در استان همدان:
یکی از مشکلات کشور، اشتغال برخی نورچشمی هاست

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان گفت: یکی از مشکلات کشور این است که برخی افراد نورچشمی سرکار هستند.

به گزارش خبرنگار "همدان نیوز"، آیت اله غیاث الدین طه محمدی در آیین افتتاحیه همایش نقش رونق اقتصادی در پیشگیری از آسیب های اجتماعی با بیان اینکه مشکلات اقتصادی باعث ایجاد مسائل ناپسند اجتماعی شده است، اظهار داشت: فقر سرآغاز بسیاری از نابسامانی های اخلاقی، روحی، اجتماعی، اقتصادی و خانوادگی است.
وی ادامه داد: قبر برای فقرا از فقر بهتر است و بدترین نمونه مرگ همان فقر است و به نوعی مرگ خونین به شمار می رود.
طه محمدی با بیان اینکه آمار خودکشی روند افزایشی داشته است، یادآور شد: یکی از دلایل خودکشی، فقر است و بنابر تأکید اسلام، هرکه دین را قبول دارد باید در دو عرصه تدبیر و مدیریت و دعا و مناجات با فقر بجنگد.
امام جمعه همدان همچنین تصریح کرد: هرکسی در هر شرایطی نباید به فقر بی تفاوت باشد و بدترین درد انسانیت، بی دردی است.
وی با بیان اینکه کسانی که درد دیگران، آنها را ناراحت نمی کند درد خود را نیز نمی فهمند، اظهار داشت: برخی افراد به اندازه ای بی تفاوت هستند که خاصیت دیوار را هم ندارند.
نماینده ولی فقیه در استان همدان تأکید کرد: مبارزه با مفاسد اقتصادی اقدام خوب و ارزشمندی است اما تا زمانی که از درد مردم، مشکلات اقتصادی و فقر دیگران ناراحت نشویم به هیچ نتیجه ای نخواهیم رسید.
وی با اشاره به اینکه کسی که از درد دیگران بی خبر است ایمان ندارد، یادآور شد: امید می رود که بی تفاوتی و بی دردی در مردم وجود نداشته باشد.
آیت اله طه محمدی همچنین تصریح کرد: متأسفانه تفکری در کشور وجود دارد که معتاد بیمار است اما اعتقاد من بر این است که معتادان را باید کشت و نباید به آنها ترحم کرد، چراکه اگر بیمار است باید خود را درمان کند.
نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه معتاد مفسد است، اظهار داشت: چگونه می خواهیم جواب قشر فقیر را که با مشکلات مالی درگیر هستند، در قیامت بدهیم.
وی با اشاره به برگزاری انتخابات آمریکا، خاطرنشان کرد: کسی که بویی از آدمیت نبرده نمی تواند آدم تربیت کند و در خصوص آمریکا باید گفت که خانه از ریشه خراب است.
آیت اله طه محمدی با بیان اینکه یکی از مشکلات کشور این است که نورچشمی ها سرکار هستند، یادآور شد: یکی دیگر از مشکلات این است که همه می خواهند پشت میز نشین و اداری باشند.
وی ادامه داد: دانشگاه های ما نیروی کار تربیت نمی کنند و این موضوع یکی از مشکلات کشور محسوب می شود.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن