Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر سیاسی - مجلس فرد انقلابی باید مرزبندی پررنگی در برابر دشمن داشته باشد

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان:
فرد انقلابی باید مرزبندی پررنگی در برابر دشمن داشته باشد

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه مرزبندی پررنگ در برابر دشمن از خصوصیات یک فرد انقلابی است، گفت: متاسفانه برخی از مسئولین ما هر زمان می‌خواهند حرفی بزنند آنقدر حرفشان را می‌پیچانند که مبادا گوشه‌ای از حرفشان به آمریکا و انگلیس سرایت کند.

به گزارش "همدان نیوز" و به نقل از روابط عمومی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان، سردار غلامعلی ابوحمزه در جمع کارکنان سپاه ناحیه اسدآباد اظهار داشت: طی دو سال اخیر مقام معظم رهبری بحثی را مطرح کردند که مجموعه سخنرانی‌ها و بیانات ایشان برگرفته از این نکته محوری و اساسی و اصولی است که «انقلاب بمانیم، انقلابی فکر کنیم و انقلابی عمل کنیم».

وی با بیان اینکه ایشان به نوعی بحث فرد انقلابی را در مقابل فرد محافظه کار قرار دادند، افزود: باید شاخصه‌های مقام معظم رهبری را بیان کنیم.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با اشاره به ویژگی‌های انقلابی بودن و انقلابی زیستن از دیدگاه مقام معظم رهبری ابراز داشت: فرد انقلابی متصل به اسلام است.

وی بیان داشت: یک انسان انقلابی باید به مکتب اسلام و پیامبر(ص) و مکتب حضرت امام (ره) اعتقاد قلبی و عملی داشته باشد اما فرد محافظه کار به اسلام، رهبر و امام(ره) و ... اعتقادی ندارد و یک ظاهری را حفظ می کند.

ابوحمزه تصریح کرد: مرزبندی پررنگ در برابر دشمن از دیگر خصوصیات یک فرد انقلابی واقعی است که باید استکبارستیز و سلطه ستیز و آمریکاستیز باشد.

وی با بیان اینکه یک فرد انقلابی موضعش در مقابل استکبار و دشمنان شفاف و صریح است، گفت: متاسفانه برخی از مسئولین در کشور ما هر وقت می‌خواهند حرفی بزنند آنقدر حرفشان را می پیچانند که مبادا گوشه ای از حرفشان به آمریکا و انگلیس سرایت کند.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با تأکید بر بصیرت دینی و سیاسی ابراز داشت: یک فرد انقلابی باید بصیرت دینی و سیاسی داشته باشد.

وی با اشاره به پروای فردی و جمعی عنوان کرد: یک فرد انقلابی حدود الهی را رعایت می‌کند و از فساد اخلاقی و سیاسی و اقتصادی پرهیز می‌کند.

ابوحمزه ابراز داشت: پایبندی به مکتب امام(ره) و شناخت درست اصول و شاخص این مکتب از دیگر ویژگی‌ها است، فرد انقلابی تحقیق و بررسی می‌کند و سوالاتش را از روحانیون و علما می پرسد.

وی ولایتمداری و تبعیت خردمندانه از ولی فقیه را از دیگر خصوصیات فرد انقلابی عنوان کرد و افزود: بر اساس این اصل همواره باید بر تحقق منویات ولایت فقیه به عنوان نایب امام عصر(عج) تلاش و مجاهدت کرد.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان ابراز داشت: پاسداری مومنانه و غیورانه از اصل ولایت فقیه در خلوت و آشکار و در جمع و فرد و دفاع از ولایت به شکل منطقی و هوشمندانه، مردم گرایی و اعتقاد واقعی به نظر و رأی مردم، عدالت‌خواهی و مبارزه با ظلم و ستم و دفاع از محرومان و مستضعفان در تمام نقاط عالم از ویژگی‌های یک فرد انقلابی است.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن