Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر سیاسی - مجلس مردم در برخورد با حقوق‌های نجومی نتیجه می‌خواهند

کارشناس مسائل سیاسی:
مردم در برخورد با حقوق‌های نجومی نتیجه می‌خواهند

کارشناس مسائل سیاسی گفت: به فرموده مقام معظم رهبری کسانی که حقوق‌های نجومی دریافت می‌کردند این پول‌ها نامشروع بوده و باید به بیت‌المال برگردد و افراد خاطی باید مجازات شوند چراکه به اعتماد مردم لطمه وارد شده و مردم نتیجه می‌خواهند.

به گزارش "همدان نیوز" و به نقل از روابط عمومی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان، محمود قاسمی در نشست انس و مودت بازنشستگان سپاه ناحیه رزن با اشاره به تحولات سیاسی ایران و منطقه و تشریح برنامه‌های پسابرجام اظهار داشت: بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری نباید به آمریکایی‌ها اعتماد کرد چراکه آنان بارها ثابت کرده‌اند که قابل اعتماد نیستند.

وی بیان کرد: آمریکایی‌ها فقط به دنبال تأمین منافع خود هستند و برای آنها بود و نبود کشورهای دیگر مهم نیست، وقتی در افغانستان تاریخ مصرف طالبان تمام شد به بهانه نابودی آن به آنجا لشکرکشی کردند.

کارشناس مسائل سیاسی ادامه داد: تازمانی که اردوغان در راستای سیاست‌های آمریکایی‌ها حرکت می‌کرد مشکلی با او نداشتند همین که سیاست‌های آنها را برنتابید، نقشه کودتا و جابجایی اردوغان را کشیدند که البته به کمک ایران با شکست مواجه شدند.

وی تصریح کرد: افراد دیگری همچون صدام، بن علی، محمد مرسی و حتی مصدق هم که با شکست مواجه شدند، بزرگترین اشتباه خود را اعتماد به آمریکایی‌ها عنوان کردند، پس چرا باید بعضی از دولتمردان ما این اشتباه را تکرار کنند و دوستی با آنها را رمز گشایش مشکلات کشور عنوان کنند.

قاسمی در ادامه به جنگ نرم اشاره کرد و افزود: رهبر معظم انقلاب از سال 73 در بحث فرهنگ همیشه از کلمات نظامی از جمله ناتوی فرهنگی، شبیخون فرهنگی، تهاجم فرهنگی، قتل عام فرهنگی و جنگ نرم استفاده کرده‌اند و این مطلب بیانگر اهمیت بالای موضوع است و ما باید همچون جنگ 8 ساله با تمام توان با دشمن مقابله کنیم.

وی در رابطه با حقوق‌های نجومی گفت: به فرموده مقام معظم رهبری کسانی که حقوق‌های نجومی دریافت می‌کردند این پول‌ها نامشروع بوده و باید به بیت‌المال برگردد و افراد خاطی باید مجازات شوند چراکه به اعتماد مردم لطمه وارد شده و مردم نتیجه می‌خواهند.

کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه روشنگری وظیفه تمام پاسداران است چه پاسدارانی که هم اکنون مشغول خدمت هستند و چه پاسدارانی که بازنشسته شده‌اند، افزود: حال که خدمت شما به اتمام رسیده، نباید به مسائل کشور بی‌تفاوت باشید.

وی خاطرنشان کرد: در روشنگری باید تلاش کنید تکیه شما بر روی سخنرانی‌های مقام معظم رهبری باشد.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن