Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر سیاسی - مجلس تربیت نیروهای داعش با استفاده از منابع مالی کشورهای مدعی اسلام گرایی

نماینده مردم ملایر در مجلس مطرح کرد:
تربیت نیروهای داعش با استفاده از منابع مالی کشورهای مدعی اسلام گرایی

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: مدیریت و تربیت نیروهای داعش با استفاده از منابع مالی کشورهای مدعی اسلام گرایی انجام می‌شود.

به گزارش "همدان نیوز"، احد آزادی خواه در خصوص برگزاری اجلاسیه مبارزه با داعش در آمریکا، اظهار داشت: اگر با دقت به موضوع پیچیده خلق داعش بنگریم که سبب بهم ریختگی نظم منطقه و ایجاد خلل در امنیت منطقه شده و سوابقی که آمریکایی‌ها در ایجاد نا امنی در منطقه دارند، به نقش آمریکا در ایجاد داعش دارند.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: داعشی وجود نخواهد داشت مگر اینکه آمریکا حمایت و‌ پشتیبانی خود را از این گروه تروریستی و تکفیری انجام دهد.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مدیریت و تربیت نیروهای داعش با استفاده از منابع مالی کشورهای مدعی اسلام گرایی انجام می‌شود.

آزادی خواه با بیان اینکه آمریکا در مورد داعش به دنبال فرافکنی هستند، متذکر شد: این گونه همایش‌ها و اجلاسیه ها به جز یک دروغ بزرگ نخواهد بود.

وی افزود: ما این را می‌دانیم که اگر آمریکا اراده‌ای بر جمع کردن این نا امنی‌ها داشت، همه قائله‌های نا امنی در منطقه به اتمام می‌رسید.

نماینده‌ ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: در عراق نیز از این گونه اجلاس‌های مشابه، البته با نگاه دیگری توسژ آمریکایی‌ها انجام شد ولی هدف آن‌ها ایجاد نا امنی بود، جان داعش در اختیار آمریکا است و هرگونه پیشرفت در در مسیر غیر انسانی‌اش با حمایت آمریکا انجام شده است.

منبع: خانه ملت

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن