Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر سیاسی - مجلس هدف از جنگ نرم دشمن بی‌تفاوت کردن جوانان به آرمان‌های انقلاب است

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان:
هدف از جنگ نرم دشمن بی‌تفاوت کردن جوانان به آرمان‌های انقلاب است

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان گفت: هدف از جنگ نرم دشمن سست کردن عقاید جوانان جامعه و بی‌تفاوت کردن انها نسبت به ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب است.

به گزارش "همدان نیوز" و به نقل از روابط عمومی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان، سردار مهدی ظفری در یادواره 5 شهید سرافراز روستای نثار از توابع شهرستان نهاوند بیان کرد: شهدای بزرگوار در نزد مردم ایران اسلامی دارای عزت و احترام فراوان هستند و به برکت خون انها انقلاب اسلامی در اوج اقتدار قرار دارد.

وی اظهار داشت: حضور در یادواره شهدا و آشنایی با جوانان مخلص و شهیدی که برای سربلندی ایران اسلامی جان خود را تقدیم کردند، می‌توانند برای جوانان ما الگوهای بسیار مناسبی باشند.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان با تشکر از عوامل برگزاری یادواره‌های شهدا افزود: امروز دشمنان به دنبال گمراه کردن جوانان ما از طریق شبیخون و تهاجم فرهنگی هستند که برگزاری و حضور در یادواره شهدا در نقطه مقابل تهاجم نرم دشمن قرار دارد.

وی بابیان خاطراتی از شهدای سرافراز نهاوند در دفاع مقدس گفت: شهدای سرافراز نهاوند در طول 8 سال جنگ تحمیلی رشادت‌های بی‌نظیری از خود برجای گذاشتند و برای همیشه نام خود را در دفتر پرافتخار دوران دفاع مقدس ثبت کردند.

ظفری اظهار داشت: حوادث منطقه به‌خوبی نشان می‌دهد که هدف استکبار جهانی و امریکا از حمایت و تجهیز گروهک‌های تروریستی ضربه زدن به انقلاب اسلامی ایران است.

وی بیان داشت: دشمنان قسم‌خورده نظام جمهوری اسلامی سعی دارند جنگ را به مرزهای ایران اسلامی بکشانند ولی با دستان توانمند مدافعان حرم و به امید خدا ناامید می‌شوند.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان افزود: به برکت وجود مقام معظم رهبری و اقتدار روزافزون ایران اسلامی که مرهون خون پاک شهدای دفاع مقدس است، نقش امروز کشورمان در معادلات جهانی غیرقابل‌انکار است و هیچ کشوری جرئت کوچک‌ترین تعرضی را به جمهوری اسلامی ندارد چون در این صورت با پاسخ کوبنده ما مواجه می‌شود.

وی بر لزوم حضور جوانان در یادواره‌های شهدا تأکید کرد و گفت: یادواره‌های شهدا محل مناسبی برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و بصیرت افزایی برای نسل جوان جامعه است.

ظفری اظهار کرد: هدف از جنگ نرم دشمن سست کردن عقاید جوانان جامعه و بی‌تفاوت کردن انها نسبت به ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب است که برای مقابله با این توطئه همه باید هوشیار باشیم و به فرامین مقام معظم رهبری عمل کنیم.

شهیدان منصور و سهراب نثاری، نعمت‌الله سرمیلی، نور مراد نساری و عباس روزبهانی 5 شهید سرافراز روستای نثار از توابع شهرستان نهاوند هستند.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن