Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر دولت سیزدهم وزیر نیرو به نهاوند سفر می‌کند

وزیر نیرو به نهاوند سفر می‌کند

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی از سفر وزیر نیرو به شهرستان نهاوند خبر داد.

به گزارش "همدان نیوز"، علیرضا شهبازی اظهار کرد: به تازگی با محرابیان، وزیر نیرو دیداری داشتم که طی این دیدار با توجه به سفر سال قبل جعفری، مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور به نهاوند، پیگیری مصوبات سفر فوق مورد بررسی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: از وزیر نیرو خواستیم به شهرستان سفر کند که بازدید از سد گرین برای تسریع در عملیات اجرایی آن و پیگیری پروژه‌های مصوب وزارت نیرو و تأمین اعتبار لازم برای پروژه‌های شهرستان از مهمترین دلایل این سفر است.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده، شهبازی افزود: تأمین اعتبار ۴۰۰ میلیارد تومانی برای تکمیل و توسعه شبکه جمع‌آوری فاضلاب به طول ۸۵ کیلومتر و احداث سه ایستگاه پمپاژ و تأمین اعتبار اجرای شبکه توزیع شهرک فارابی به میزان شش میلیارد تومان در این سفر مطرح می‌شود.

به گفته وی، تکمیل تأسیسات آبرسانی و ایجاد سیستم تصفیه آب سراب گیان، حفر چاه، اجرای خطوط انتقال و تکمیل پروژه‌های نیمه تمام و اصلاح خط انتقال مخزن به میزان ۴۰ میلیارد تومان از دیگر پروژه‌هایی است که با حضور وزیر در شهرستان مورد بررسی قرار می‌گیرد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس یادآور شد: در این سفر برای رفع تنش آبی در روستاهای عشوند، سعدوقاص، زرامین‌علیا، چولک اصلی و قپانوری، محمدیه‌علیا، حبیب‌آباد، دره‌میرزا، فاماسب، توانه، گیل‌آباد، لیلان، عنبرقنبر، کوتاه‌دره، تاریک‌دره بالا و پایین، حاجی‌آباد گیان، سرخلیجه، زاپن، مهین‌آباد، شهرک خزل، چشمه‌ماهی، داریاب و قشلاق نجف تلاش خواهیم کرد که حدود ۲۵۰ میلیارد تومان اعتبار در نظر بگیریم که امیدواریم این اعتبار به شهرستان اختصاص یابد.

شهبازی خاطرنشان کرد: ۲۰ میلیارد تومان اعتبار برای پایداری تأمین آب در شهرهای فیروزان و برزول، تخصیص ۲۰ میلیارد تومان برای اصلاح ۱۰ کیلومتر از شبکه توزیع آب شرب شهرهای نهاوند و گیان و تأمین ۴۰ میلیارد تومان اعتبار برای تسویه با پیمانکاران آبرسانی شبکه توزیع آب روستایی و شهری از جمله پروژه‌هایی هستند که در این سفر پیگیری خواهد شد.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن