Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر دولت سیزدهم اختصاص ۱۲۲ میلیارد تومان اعتبار برای امور زنان استان همدان

اختصاص ۱۲۲ میلیارد تومان اعتبار برای امور زنان استان همدان

معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری گفت: ۱۲۲ میلیارد تومان اعتبار برای آموزش ، تقویت زیرساخت‌های آموزشی، ورزش، درمان ناباروری، پیشگیری و درمان آسیب‌های زنان و خانواده و اشتغال زنان سرپرست خانواده استان همدان اختصاص یافت.

به گزارش "همدان نیوز"، انسیه خزعلی در جریان سفر به استان همدان در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان افزود: یکی از مواردی که دولت به آن توجه دارد خانواده است و با تکیه گاه قرار دادن خانواده در تمام امور تاکنون موفقیت‌های خوبی داشته است.

وی خواستار تقویت خودباوری، فرهنگ کار، بردباری و توانمندسازی در مقابل هجمه دشمن شد و ادامه داد: برای تحکیم خانواده و کاهش طلاق در برنامه ششم توسعه برنامه های خوبی در دولت پیش بینی شده است.

خزعلی نقش مشاوره برای زنان را مثبت ارزیابی کرد و اظهار داشت: مشاوره در سبک زندگی، جمعیت و سایر بخش ها با اجرای برنامه های فرهنگی در ارتقای زنان بسیار موثر است.

وی ابراز امیدواری کرد در استان همدان با همت مسئولان، بتوانیم شاهد پیشرفت چشمگیر برنامه های حوزه زنان باشیم و با همدلی و همکاری و پشتیبانی های مادی موانع برطرف شود.

خزعلی به ایام سوگواری سید و سالار شهدا امام حسین (ع) اشاره کرد و افزود: در محرم نقش مهمی را به خانواده در حین جنگ و پیام‌رسانی حرکت کربلا دادند و همه روزهای این دهه به نقش‌های خانواده اختصاص داده شده است.

معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری روز پنجشنبه برای شرکت در چند جلسه وارد همدان شد و در بدو ورود در مجلس سوگواری اباعبدالله الحسین(ع) به میزبانی مادر شهید اسلامیان در حوزه علمیه همدان شرکت کرد.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن