Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر دولت سیزدهم سهمیه استخدامی آموزش و پرورش اعلام شد/ آغاز ثبت‌نام‌ها به محض اعلام سازمان اداری

سهمیه استخدامی آموزش و پرورش اعلام شد/ آغاز ثبت‌نام‌ها به محض اعلام سازمان اداری

رئیس مرکز برنامه‌­ریزی منابع انسانی و امور اداری وزارت آموزش و پرورش درباره آخرین وضعیت برگزاری آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش در سال جاری گفت: از خرداد ماه امسال آماده برگزاری آزمون هستیم. توزیع سهمیه انجام شده و فقط منتظریم که سازمان اداری و استخدامی مجوز برگزاری آزمون را به سازمان سنجش بدهد که به محض صدور مجوز، ثبت‌نام آغاز و آزمون برگزار می شود.

به گزارش "همدان نیوز"، ناصر سلیمان‌زاده با بیان اینکه امسال ۵۱ هزار سهمیه استخدامی گرفتیم که ۲۶ هزار سهمیه مربوط به متعهدین خدمت بود که آزمونشان برگزار  شد اظهار کرد: اکنون همه پذیرفته‌شدگان در دانشگاه فرهنگیان و شهید رجایی مشغول به تحصیل هستند و چهارسال دیگر معلم ما خواهند بود.

وی افزود: ۲۵ هزار سهمیه استخدام ما باقی مانده که از محل ماده ۲۸ اساسنامه دانشگاه فرهنگیان یعنی برگزاری آزمون استخدامی جذب می‌شوند. حدود ۹۸۰۰ سهمیه هم از سال گذشته باقی مانده که روی همدیگر حدود ۳۴ هزار و ۸۰۰ سهمیه استخدام می‌شود.

رئیس مرکز برنامه‌­ریزی منابع انسانی و امور اداری وزارت آموزش و پرورش درباره زمان برگزاری آزمون استخدامی گفت: ما از خرداد ماه امسال آماده برگزاری آزمون هستیم. توزیع سهمیه انجام شده و فقط منتظریم که سازمان اداری و استخدامی مجوز برگزاری آزمون را به سازمان سنجش بدهد که به محض صدور مجوز، ثبت‌نام آغاز و آزمون برگزار می شود.

سلیمان‌زاده افزود: خود ما به جد پیگیر برگزاری آزمون هستیم، زیرا کمبود نیرو وجود دارد و اگر این افراد جذب شوند باید یک دوره مهارت‌آموزی نیز بگذرانند تا بتوانیم مهر ۱۴۰۱ به عنوان معلم از آنها استفاده کنیم./ ایسنا

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن