Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر دولت سیزدهم تقویت منابع طبیعی استان همدان برای استفاده صحیح از آب

تقویت منابع طبیعی استان همدان برای استفاده صحیح از آب

استاندار همدان با بیان اینکه کشت‌گلخانه‌ای به عنوان یکی از شیوه‌های نوین کشاورزی می‌تواند بهره‌وری آب و خاک را افزایش دهد‌ گفت: کشت گلخانه‌ای در ایجاد فرصت‌های شغلی مناسب برای جوانان و کار آموختگان کشاورزی موثر است.

به گزارش "همدان‌نیوز"، علیرضا قاسمی فرزاد در  دیدار با رئیس سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور اظهار داشت: باید از تمام ظرفیت‌ها برای تقویت و حفظ منابع طبیعی استفاده شود.
وی با بیان اینکه لازم است کشت گلخانه‌ای و تغییر الگوی کشت ترویج و گسترش یابد افزود: با توجه به وضعیت آب و هوایی اخیر، استان همدان با تنش آبی رو‌به‌رو شده و نیاز به توجه دارد.
استاندار همدان با این توضیح که از برنامه‌ها و طرح‌هایی که مراتع و پوشش گیاهی استان را تقویت و تثبیت کند حمایت می‌کنیم مطرح کرد: پوشش‌های گیاهی و گیاهان دارویی گوناگون از ظرفیت‌های منحصر به‌فرد استان همدان است. 
وی با بیان اینکه  با حفظ و احیای عرصه‌‌های طبیعی می‌توان از این بستر در راستای رونق اقتصادی استان استفاده کرد عنوان کرد: تقویت منابع طبیعی، مراتع و پوشش‌گیاهی استان و تدوین برنامه‌های مختلف در راستای استفاده بهینه از آب و خاک یک امر ضروری است.
قاسمی فرزاد با اشاره به اینکه کشت‌گلخانه‌ای به عنوان یکی از شیوه‌های نوین کشاورزی می‌تواند بهره‌وری آب و خاک را افزایش دهد‌ گفت: کشت گلخانه‌ای در ایجاد فرصت‌های شغلی مناسب برای جوانان و کار آموختگان کشاورزی موثر است. 
استاندار همدان ادامه داد:  از سیاست‌های ما، کاهش میزان مصرف و استفاده از سفره‌های آبی زیرزمینی است.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن