Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر دولت سیزدهم افتتاح ۳۴ سایت مخابراتی در ملایر با حضور وزیر ارتباطات

افتتاح ۳۴ سایت مخابراتی در ملایر با حضور وزیر ارتباطات

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان همدان از افتتاح ۳۴ سایت مخابراتی شهرستان ملایر و ارتقاء ۲۴ درصدی اتصال به شبکه ملی اطلاعات با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات خبر داد.

به گزارش "همدان‌نیوز"، مجتبی ساکی شنبه یکم خردادماه در حاشیه افتتاح ۳۴ سایت مخابراتی شهرستان ملایر در روستای ده‌چانه شهرستان ملایر با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، اظهار کرد: از شهریورماه سال گذشته تا امروز ۱۶۴ سایت مخابراتی در ۲۶۴ روستا در سطح استان همدان پوشش داده شد و بدین ترتیب وضعیت اتصال به شبکه ملی اطلاعات به میزان ۲۴ درصد ارتقاء یافت.
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان همدان افزود: در حال حاضر نرخ اتصال روستاهای استان همدان به شبکه ملی اطلاعات ۹۷ و نیم درصد است که تکنولوژی هایی شامل ADSL،3G و 4G این اتصال به شبکه را فراهم می کنند.
وی به ارتقاء ۳۴ سایت مخابراتی در سطح شهرستان ملایر با اعتبار ۳۶ میلیارد تومان اشاره و اضافه کرد: این ۳۴ سایت، ۴۷ روستا را پوشش دادند و سبب بهبود ۲۷ درصدی وضعیت اتصال به شبکه ملی اطلاعات شدند و با این تعداد، ۹۷ درصد روستاهای شهرستان از نظر جغرافیایی و ۹۹ درصد روستاها از نظر جمعیتی به شبکه ملی اطلاعات متصل شدند.
ساکی با بیان اینکه تا قبل از شهریورماه سال ۹۹ تنها ۱۰ روستا در بخش زند سرویس مناسب برای اتصال به شبکه ملی اطلاعات داشتند، مطرح کرد: امروز همه روستاهای بخش زند با نرخ ۱۰۰ درصدی به شبکه ملی ارتباطات دسترسی دارند یعنی بخشی که تا پیش از این محروم ترین بخش در سطح استان از نظر دسترسی به شبکه ملی بوده، امروز برخوردارترین بخش در سطح استان است.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن