Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر دولت سیزدهم خبرنگاران منشا بهبود امور استان هستند

خبرنگاران منشا بهبود امور استان هستند

استاندار همدان با صدور پیامی به مناسبت روز خبرنگار گفت: خبرنگاران با انعکاس اخبار امیدوارکننده و انتقادهای دلسوزانه منشا اصلاح و بهبود امور استان هستند.

به گزارش "همدان‌نیوز"، سیدسعید شاهرخی روز پنجشنبه در این پیام اظهار داشت: خبرنگاران در کمال صداقت و امانت‌داری، عمر خود را در عرصه خدمتگزاری سپری کرده و در مسیر دستیابی به اهداف متعالی تلاش می‌کنند.
استاندار همدان در این پیام آورده است: ۱۷ مرداد سالروز شهادت خبرنگار شهید محمد صارمی؛ روز بزرگی است که آحاد جامعه خدمات تلاشگران عرصه خبر و رسانه را ارج می‌نهند تا راه و رسم حرفه‌ای و اخلاقی آن شهید گرانقدر و آگاهی بخشی به جامعه تداوم یابد.
وی بیان کرد: بخش مهم و قابل توجهی از پاسداری از حقوق مردم، دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی و بیان دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی در چند دهه اخیر، مرهون خدمات ارزشمند و تلاش‌های صادقانه خبرنگارانی است که با رعایت اصول اخلاق حرفه‌ای در آگاهی بخشی و روشنگری جامعه ایفای نقش می‌کنند.
استاندار همدان با گرامی‌داشت یاد و خاطره مرحوم مهدی کاشی از فعالان متعهد عرصه رسانه‌، از همراهی و تعامل سازنده خبرنگاران استان در انعکاس دقیق اخبار و همکاری و تعامل خوب با کمیته اطلاع رسانی ستاد استانی پیشگیری، کنترل و مقابله با کرونا و همکاری خوب در دیگر رویدادهای مهم که موجب تنویر افکار عمومی شد، قدردانی کرد.
شاهرخی با تبریک این مناسبت میمون از یکایک فعالان این عرصه قدردانی و ابراز امیدواری کرد با همکاری‌های ارزنده اصحاب رسانه بتوانیم گام‌های مؤثری در ارتقای نظام جمهوری اسلامی و خدمت رسانی بیشتر به مردم استان برداریم.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن