Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر شهر و شورا آماده‌سازی ۱۳۵ نقطه در شهر همدان برای تبلیغات انتخاباتی

آماده‌سازی ۱۳۵ نقطه در شهر همدان برای تبلیغات انتخاباتی

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری همدان گفت: ۱۳۵ نقطه در مکان‌های پرتردد شهری برای تبلیغات انتخاباتی کاندیداها در سطح شهر همدان در نظر گرفته شده است.

به گزارش "همدان نیوز"، حسین خانجانی اظهار کرد: این ۱۳۵ نقطه در مکان‌های پرتردد همچون تقاطع‌ها و میادین اصلی شهر با داربست و گونی در نظر گرفته شده است تا پوسترهای مدنظر کاندیداها نصب شود.

وی افزود: سیاست‌گذاری‌های وزارت کشور برای انتخابات در دو طیف؛ پیش از آغاز تبلیغات انتخاباتی برای آمادگی ذهنی شهروندان و آگاهی‌بخشی و در زمان تبلیغات برای معرفی کاندیداها است.

خانجانی تصریح کرد: برای تبلیغات کاندیداها فضاهای بین ۴۰ تا ۷۰ متری در نقاط پرتردد در نظر گرفته شده است تا با آغاز تبلیغات بتوانند پوسترها و تراکت‌ها را بچسبانند و این فضاها در نقاطی جانمایی شده که مردم بتوانند از نامزد مورد نظر سوالات احتمالی را بپرسند.

وی توضیح داد: از کاندیداها و طرفداران آنها تقاضا می‌شود در محل نقاشی‌های شهری، جداره‌ها و پایه‌های بیلبوردها پوستر نچسبانند چرا که در صورت رساندن خسارت قابل توجه، این اقدامات به مقام‌های قضایی گزارش می‌شود.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری همدان خاطرنشان کرد: فضاهای شهری متعلق به مردم بوده و برای زیبایی شهر است و با چسباندن پوسترها به فضاهای شهری خسارت وارد می‌شود بنابراین باید از چسباندن تبلیغات در سایر محیط‌های شهری به جز مکان‌های درنظر گرفته شده، جداً خودداری شود.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن