Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر شهر و شورا الگوبرداری از کیش در طرح جامع شهر همدان

الگوبرداری از کیش در طرح جامع شهر همدان

رئیس کمیسیون فنی و عمرانی شورای اسلامی شهر همدان گفت: بزرگترین مشکل در این شهر، آمار بالای شاخص نفر در هکتار است که امیدوارم در طرح جامع شهری با الگوبرداری از جزیره کیش شاهد کاهش نفر در هکتار همدان باشیم.

به گزارش "همدان نیوز"، مهدی حیدری با اشاره به ظرفیت‌های بالقوه مدیریتی استان همدان اظهار کرد: استفاده‌نکردن از مدیران توانمند در استان و بهره‌گیری از آن‌ها در سایر نقاط کشور جای تأمل دارد.

وی مدیریت متمرکز و یکپارچه شهری را از جمله موارد قابل الگوبرداری در مدیریت کیش برشمرد و افزود: نبود چراغ قرمز به عنوان یک برند در این شهر به معنای مؤثر بودن آموزش شهروندی و بیانگر آن است که سرمایه‌گذاری در این حوزه می‌تواند بسیار تأثیرگذار باشد.

رئیس کمیسیون فنی و عمرانی شورای اسلامی شهر همدان با بیان اینکه پایین بودن میزان تراکم جمعیتی یا همان شاخص نفر در هکتار در شهر کیش از موارد قابل توجه است، اضافه کرد: بزرگترین مشکل در شهر همدان آمار بالای شاخص نفر در هکتار است که امیدواریم در طرح جامع شهری با الگوبرداری از کیش شاهد کاهش نفر در هکتار در همدان نیز باشیم.

عضو شورای اسلامی شهر همدان با اشاره به اینکه باید در تفاهم‌نامه‌ای از ظرفیت‌های گردشگری دو نقطه کیش و همدان برای هم‌افزایی استفاده کنیم، گفت: کیش با ورود گردشگران داخلی و خارجی ظرفیت بسیار خوبی برای معرفی همدان دارد./ ایمنا

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن