Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر شهر و شورا ثبت‌نام ۶۹۲ نفر در انتخابات شوراهای روستایی همدان

ثبت‌نام ۶۹۲ نفر در انتخابات شوراهای روستایی همدان

دبیر ستاد انتخابات استان همدان گفت: ۶۹۲ نفر طی ۲ روز نخست ثبت نام از داوطلبان به عنوان نامزد انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی روستا در این استان نام نویسی کردند.

به گزارش "همدان‌نیوز"، ابوالقاسم الماسی اظهار داشت: روند ثبت نام از داوطلبان شرکت در انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی روستا از هشت صبح ۱۶ فروردینبه صورت همزمان در سراسر کشور آغاز شده است.
وی اضافه کرد: داوطلبان برای ثبت نام در انتخابات شوراهای روستایی می‌توانند به چهار روش "استفاده از نرم‌افزار موبایلی و نسخه ویندوز قابل نصب بر رایانه با دریافت از سایت وزارت کشور، مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت و با مراجعه حضوری به بخشداری‌های محل سکونت خود" اقدام کنند.
مدیرکل دفتر سیاسی انتخابات استانداری همدان گفت: در روز نخست نام نویسی، ۳۲۳ نفر برای انتخابات شوراهای روستایی استان همدان ثبت نام کردند که شامل ۶۸ نفر در شهرستان همدان، ۱۰۳ نفر در ملایر، ۱۶ نفر در نهاوند، ۲۵ نفر در کبودراهنگ، ۱۱ نفر در رزن، سه نفر در درگزین، ۱۱ نفر در شهرستان بهار، ۴۹ نفر در اسدآباد، ۹ نفر در تویسرکان و ۲۸ نفر در فامنین می شوند.
به گفته الماسی، همچنین در روز دوم(دیروز) نیز  ۳۶۹ داوطلب ثبت نام کردند که شامل ۷۶ نفر در شهرستان همدان، ۸۴ نفر در ملایر، ۲۵ نفر در نهاوند، ۴۱ نفر در کبودراهنگ، ۲۶ نفر در رزن، چهار نفر در درگزین، ۳۰ نفر در شهرستان بهار، ۴۴ نفر در اسدآباد، ۲۳ نفر در تویسرکان و ۱۶ نفر در فامنین هستند.
وی با بیان اینکه هشت نفر از این تعداد داوطلب شوراهای روستایی استان همدان زن هستند، تصریح کرد: تنها درصد اندکی از داوطلبان از روش غیرحضوری برای ثبت نام در این دوره از انتخابات استفاده کردند.
دبیر ستاد انتخابات استان همدان گفت که انتخابات شورای اسلامی روستاها در ۹۱۷ روستای استان و ۲ تیره عشایری «جمور» و «ترکاشوند» برای انتخاب ۲ هزار و ۹۶۶ عضو شورا برگزار  می شود./ ایرنا

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن