Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر شهر و شورا تاسیسات شهری همدان در نوروز ۱۴۰۰ ضدعفونی می‌شود

تاسیسات شهری همدان در نوروز ۱۴۰۰ ضدعفونی می‌شود

معاون خدمات شهری بیان کرد: شهرداری همدان همچنان در راستای پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا ضدعفونی کردن تأسیسات و مبلمان شهری را با اجرای طرح استقبال از بهار 1400 به دلیل اهمیت و حساسیت موضوع انجام می دهد.

به گزارش "همدان‌نیوز"، وحید علی ضمیر با اشاره به این که گندزدایی معابر عمومی، تأسیسات و اماکن شهری توسط اکیپ های عملیاتی شهرداری انجام می شود، اظهار داشت: ضدعفونی بازارهای سرگذر، سبزه میدان، بازارچه موقت پرندگان، ضدعفونی بازارچه های شهروند و ایستگاه های عرضه میوه و تره بار همشهری ،همچنین ضدعفونی مخازن زباله، پل های عابر پیاده و پارکینگ ها، ماشین‌های حمل زباله، ایستگاه های اتوبوس،پایانه‌های مسافربری و حدود4500 دستگاه ناوگان حمل و نقل درون شهری و ... در دستور کار قرار دارد.
وی ادامه داد: در همین راستا ضمن آموزش و آگاهی بخشی کارگران خدمات شهری در خصوص راه های پیشگیری از ویروس کرونا، تهیه تجهیزات بهداشت فردی کارگران خدمات شهری شامل (ماسک، دستکش)‌، تهیه و تجهیز جعبه کمک های اولیه و انجام تست رایگان ابتلا به ویروس کرونا صورت گرفت.
این مقام مسئول گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا ، تجهیزات بوستان ها شامل المان های پارکی، ست های ورزشی، سرویس های بهداشتی، سطل های زباله و نیمکت ها، تأسیسات، مبلمان سطح شهرو ... مستمر همانند گذشته ضدعفونی می شود.
وی عنوان کرد: امسال به واسطه شیوع ویروس کرونا اقداماتی برای جلوگیری از عدم شیوع این ویروس از جمله ممنوعیت برپایی چادر در سطح پارک‌ها و بوستان‌ها و خودداری از اسکان مسافر در مکان‌های اقامتی صورت خواهد گرفت.
علی ضمیر همچنین با توجه به توصیه ستاد ملی مبارزه با کرونا به مردم برای جلوگیری از سفر نوروزی گفت: شهروندان و گردشگران نوروزی که در همدان حضور دارند باید بتوانند از امکانات استفاده کنند و بوستان ها، فضای سبزو مکان های تفریحی جهت استفاده و با رعایت ضوابط وپروتکل‌های بهداشتی آماده باشند تا شاهد حضور سالم شهروندان در طبیعت باشیم.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن