Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر شهر و شورا ثبت‌نام تنها ۱۵ درصد از دانش‌آموزان برای سرویس مدارس

ثبت‌نام تنها ۱۵ درصد از دانش‌آموزان برای سرویس مدارس

مدیر معاونت تاکسیرانی و حمل و نقل بار و کالای شهرداری همدان از کاهش ثبت نام سرویس مدارس در سال جاری خبر داد و گفت: امسال با توجه به اینکه شرایط ویژه‌ای است میزان رانندگان متقاضی سرویس مدارس نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش چشمگیری داشته به‌طوریکه امسال فقط ۱۵ درصد سال گذشته ثبت نام صورت گرفته است.

به گزارش "همدان‌نیوز"، میلاد کریمی با بیان اینکه هر ساله از ابتدای مهر ثبت نام سرویس مدارس آغاز می‌شد، اظهار کرد: سال‌های گذشته بعداز بازگشایی مدارس بحث ساماندهی سرویس مدارس صورت می‌گرفت اما امسال ثبت نام از طریق سامانه سپند انجام می‌گیرد.
وی با اشاره به اینکه مدارس از روز گذشته بازگشایی شده است، تصریح کرد: سال گذشته سرویس مدارس بیشتر بود اما امسال فقط ۱۵ درصد سال گذشته ثبت نام صورت گرفته که این کاهش به این علت است که رانندگان تصور می‌کنند شاید مدارس تعطیل شود.
کریمی با بیان اینکه آموزش و پرورش نیز تأکید دارد اولیاء فرزندان خود را به مدارس ببرند، گفت: سامانه سپند تا آذرماه باز است و رانندگان متقاضی سرویس مدارس حتماً باید در این سامانه ثبت نام کنند چراکه دریافت سوخت به این خودروها منوط به این ثبت نام است.
وی درباره تعرفه شهریه سرویس مدارس نیز یادآور شد: پیشنهاد افزایش تعرفه سرویس مدارس از طریق تاکسیرانی داده شده و افزایش خوبی برای تعرفه این خودروها درنظر گرفته شده است.
مدیر معاونت تاکسیرانی و حمل و نقل بار و کالای شهرداری همدان با تأکید بر اینکه امسال به علت شرایط خاص خیلی تصمیمات باید گرفته شود، افزود: میزان تعرفه سرویس مدارس به صورت شناور پیشنهاد شده است.
وی درباره پرداخت وام برای نوسازی ناوگان تاکسیرانی نیز اظهار کرد: در حال حاضر ۱۰۰۰ دستگاه تاکسی فرسوده در ناوگان حمل و نقل عمومی همدان وجود دارد و تمام توانمان را برای حذف پیکان از ناوگان گذاشته ایم.
کریمی با تأکید بر اینکه هنوز جزئیات پرداخت وام نوسازی مشخص نیست، خاطرنشان کرد: قیمت خودروهای جدیدی که وارد ناوگان حمل و نقل عمومی می‌شوند، نسبت به بازار عالی است ضمن اینکه تاکسیرانان بدون نوبت می‌توانند خودروی خود را تحویل بگیرند./ ایسنا

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن