Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر شهر و شورا جایزه بین‌المللی مدیریت بحران به شهرداری همدان رسید

جایزه بین‌المللی مدیریت بحران به شهرداری همدان رسید

معاون خدمات شهری شهرداری همدان از کسب رتبه سوم ششمین جایزه بین المللی مدیریت بحران کشور توسط این نهاد خبر داد.

به گزارش "همدان نیوز" و به نقل از روابط عمومی معاونت خدمات شهری شهرداری همدان، وحید علی ضمیر افزود: شهرداری مشهد با همکاری مجمع جهانی ریسک سوئیس (GRF) و نیز سازمان استراتژی کاهش خطرپذیری در سازمان ملل متحد اقدام به برگزاری ششمین دوره جشنواره جایزه بین المللی مدیریت بحران کرد.

وی بیان کرد: این فراخوان با هدف شناسایی و ارزیابی طرح های برتر در زمینه کاهش اثرات بلایای طبیعی، پدافند غیرعامل و جامعه ایمن با همکاری دبیرخانه دائمی کنفرانس بین المللی مدیریت بحران (INDM) و شناسایی افراد نخبه و مبتکر، استارت آپها و طرح های نوآورانه در حوزه های شهرسازی و طراحی شهری، حمل و نقل و ترافیک، فناوری اطلاعات و ارتباطات و هوشمندسازی خطرات زیست محیطی سلامت منتشر شده بود.

علی ضمیر ادامه داد: در این فراخوان 62 طرح از سوی مخترعان، استادان دانشگاه و نخبگان به دبیرخانه جشنواره ارائه شد که طی روند داوری و غربالگری در نهایت 12 طرح برای ارائه در جلسه داوری برگزیده شدند.

وی ادامه داد: پژوهشگران طرح های برگزیده بصورت زنده و در مدت هفت دقیقه طرح خود را ارائه و به سوالات مطرح شده از سوی داوران پاسخ دادند.

علی ضمیر افزود: از میان این طرح ها، طرح «اسکان اضطراری با رویکرد پدافند غیر عامل محلات شهر همدان» در راستای «طرح تاب آوری محلات» به همت اداره مدیریت بحران شهرداری همدان در این مسابقه رتبه سوم را کسب کرد.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن