Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر شهر و شورا پایان طرح تقاطع سردار همدانی تا شهریور 98

پایان طرح تقاطع سردار همدانی تا شهریور 98

شهردار همدان با تاکید بر اتمام طرح تقاطع غیر همسطح سردار شهید همدانی تا شهریور 98 گفت: پیمانکار باید با انجام اقدامات لازم در کمترین زمان، این طرح مهم و اثرگذار را تا موعد مقرر به اتمام برساند.

به گزارش "همدان نیوز"، عباس صوفی اجرای این طرح مهم را یکی از اولویت‌های اصلی مدیریت شهری برشمرد و اظهار داشت: به دلیل مشکلات اقتصادی که از ابتدای امسال به کشور تحمیل شد با وجود برنامه ‌ریزی‌های صورت گرفته اجرای طرح ‌های عمرانی در شهر همدان با کُندی مواجه شد که در این خصوص پیمانکار موظف است در روند اجرای طرح تغییرات اساسی انجام دهد تا انتظارات و رضایت شهروندان حاصل شود.

وی ادامه داد: تقاطع سردار همدانی به صورت مرحله بندی اجرا و تکمیل می شود و شهرداری همدان با وجود کمبود نقدینگی، همچون گذشته نسبت به تامین منابع مالی طرح تلاش خواهد کرد و مصمم است با همکاری و همراهی پیمانکار، تقاطع سردار شهید همدانی را به اتمام برساند.

شهردار همدان با بیان اینکه اجرای کنارگذر‌های شرقی و غربی شهر در سال‌های گذشته ضروری بوده و تاکنون اجرای آن به اتمام نرسیده است اظهار کرد: یکی از موانع مهم در ایجاد و شتاب بخشیدن به اجرای تقاطع‌های غیر همسطح در شهر همدان، اجرایی نکردن کنار گذر‌های شرقی و غربی شهر است که به دلیل بی‌توجهی و در اولویت نبودن آنها در سال‌های قبل توسط دستگاه‌های متولی، امروز هزینه‌های هنگفتی به طور غیر مستقیم به مدیریت شهری تحمیل کرده است.

صوفی گفت: طبق آخرین آمار، تقاطع غیر همسطح سردار شهید همدانی بیش از 56 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و 28 عدد پایه بتنی، پُل و هفت عدد کوله پُل آن تاکنون اجرا و تکمیل شده است و جابجایی شبکه برق بلوار سید جمال الدین اسدآبادی نیز در حال پیگیری است.

وی با بیان اینکه شهرداری نسبت به درخواست و مطالبات شهروندان مسئولیت دارد اظهار داشت: شتاب بخشیدن در اجرای این طرح برای مدیریت شهری ضروری و حیاتی است./ ایرنا همدان

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن