Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر شهر و شورا تشکیل جلسه کمیسیون ماده پنج طرح تفصیلی شهرهای سامن، جوکار، فامنین و رزن

تشکیل جلسه کمیسیون ماده پنج طرح تفصیلی شهرهای سامن، جوکار، فامنین و رزن

مدیر کل راه وشهرسازی  استان همدان از تشکیل جلسه کمیسیون ماده پنج طرح تفصیلی شهرهای سامن، جوکار، فامنین و رزن در محل دفتر معاونت محترم امور عمرانی استانداری همدان با حضور اعضاء کمیسیون خبر داد.

به گزارش "همدان نیوز" و به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان همدان، فرهاد فرزانه بیان کرد: در راستای همگام کردن مردم با توسعه شهری، رسیدگی به مشکلات شهروندان و سرعت بخشیدن به روند اجرای طرح تفصیلی از جمله تعریض و بازگشایی معابر،تامین کاربریها و سطوح و سرانه های شهری بالاخص عمومی و غیر انتفاعی ، پیشنهادات مختلفی مطرح گردید که اعضاء ضمن در نظرگرفتن عدالت شهری در توزیع خدمات برحفظ حقوق مالکین وشهروندان تاکید نمودند.

وی افزود: در این راستا اجرایی نمودن طرح ها ،رعایت ضوابط و مقررات مصوب و احداث معابر و شبکه دسترسی مناسب مبتنی بر شرایط کنونی شهر ها از جمله اولویت های اساسی بوده است.

مدیر کل راه وشهرسازی  استان همدان ادامه داد: در این راستا تعدادی ازپرونده ها با اولویت حل مسائل و مشکلات فوری شهر های فوق از جمله طرح سایت میدان الغدیر، کمک به تکمیل تعریض و آزاد سازی معابر جهت تسهیل در رفت و آمد عمومی و حل مشکلات ترافیکی مانند معبر شهید عبدالکریمی و شهیدفعلی در شهر سامن، پیش بینی خیابان 18متری در مسیر جاده قدیم همدان، ملایر در شهر جوکار، اصلاح بلوار خلیج فارس در شهر جوکار، طرح پهنه تفکیکی شمال غربی رزن، تغییر خط اجرایی میدان امام حسین، اصلاح محدوده سایت اداری و اصلاح خط پروژه خیابان شورا در فامنین مطرح و تصمیمات لازم اتخاذ گردید.

فرزانه یادآورشد: حاضرین درجلسه بر توسعه وتوزیع امکانات و دسترسی برابر برای همه شهروندان و اولویت اقدام کمیسیون ماده پنج بر روی حل مسائل ضروری شهر و حرکت در چارچوب ضوابط و مقررات تاکید نمودند.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن