Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر شهر و شورا آغاز جلسات تعرفه عوارض پیشنهادی سال 97 شهرداری همدان

آغاز جلسات تعرفه عوارض پیشنهادی سال 97 شهرداری همدان

رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و مالی شورای شهر همدان از آغاز جلسات بررسی تعرفه عوارض پیشنهادی سال 97 شهرداری همدان خبر داد.  

به گزارش "همدان نیوز" و به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر همدان، حسین قراباغی در جلسه کمیسیون برنامه، بودجه و مالی افزود: با توجه به اهمیت موضوع، کمیسیون برنامه، بودجه و مالی شورا با محوریت بررسی تعرفه های عوارض سال 97 به صورت روزانه با حضور اعضای شورا، شهردار، معاونین و همچنین مدیران و کارشناسان ستادی و مناطق چهارگانه شهرداری برگزار می شود.

وی با اشاره به تاکیدات قانونی در وظایف و اختیارات شوراهای شهر ها در خصوص تصویب تعرفه عوارض محلی و سیاست گذاری این عوارض ، اضافه کرد: بر این اساس یکی از مهمترین وظایف شورای شهر که باید اهتمام ویژه ای بر آن داشت رسیدگی دقیق، منطقی و کارشناسی درآمدی شهرداری در مبحث تعرفه عوارض سالیانه است. 

قراباغی با بیان اینکه جلسات بررسی لایحه پیشنهادی تعرفه عوارض شهرداری  در دو شیفت کاری صبح و بعداز ظهر برگزار می شود، اظهار کرد: این جلسات با تعطیلی موقت جلسات تمامی کمیسیونها و صحن شورای شهر همدان در هفته جاری صورت می پذیرد.

وی اظهار کرد: موضوع عوارض و بهای خدمات از مهمترین وظایفی است که پرداختن صحیح، دقیق و عدالت محور به این امر، تضمین کننده برنامه های مالی سال آتی شهرداری و مبنای کلید سیاست گذاریها در مدیریت شهری خواهد بود. 

رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و مالی شورای شهر همدان با تاکید بر اینکه باید در بررسی تعرفه عوارض واقعیت ها لحاظ شود، یادآور شد: امیدواریم برای تعرفه عوارض سال 97 تصمیم درستی اتخاذ شود تا در مسیری قرار گیریم که هم منافع مدیریت شهری و هم شهروندان در آن لحاظ شود. 

وی در پایان سخنانش گفت: گزارش جلسات برگزار شده در پایان به طور جامع و شفاف به اطلاع عموم خواهد رسید.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن