Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر شهر و شورا 600 پاکبان، همدان را از کاغذ پاک کردند/ جمع‌آوری 60 تن کاغذ در همدان

در پی تبلیغات انتخاباتی؛
600 پاکبان، همدان را از کاغذ پاک کردند/ جمع‌آوری 60 تن کاغذ در همدان

معاون خدمات شهری شهرداری همدان گفت: 600 نفر نیروی خدمات شهری در طول دو شبانه روز، پوسترها و بنرهای تبلیغاتی در سطح شهر همدان را جمع آوری کرد.

مجید درویشی ظهر امروز در گفتگو با خبرنگار "همدان نیوز"، با اعلام این خبر افزود: پوسترهای انتخاباتی در ایام تبلیغات شورای اسلامی شهر و ریاست جمهوری در سطح شهر همدان نصب و پخش شده بود که در مدت سه روز با هماهنگی مقام قضایی پوسترها و بنرهای غیر مجاز در سطح شهر جمع‌آوری شد.

وی ادامه داد: پوسترهای مجاز تا پایان انتخابات در سطح شهر وجود داشتند اما پس از پایان انتخابات، این اقلام  در قالب اکیپ‌های پاک‌سازی شهرداری توسط 600 نفر نیروی خدمات شهری و 24 دستگاه خودرو در دو شبانه روز از سطح شهر جمع آوری شد.

درویشی با اشاره به جمع آوری کاغذ از دو هزار کیلومتر از طول معابر سطح شهر در چند روز اخیر، یادآور شد: روند پاک‌سازی از اتمام تبلیغات آغاز شد و پوسترها از تابلوها، ایستگاه های اتوبوس و درختان شتسشو، پاک‌سازی و جمع آوری شد که تا کنون 90 درصد کار پاک‌سازی انجام شده است.

وی همچنین تصریح کرد: از پایان تبلیغات بنرهای سطح شهر توسط سازمان زیباسازی شهر همدان و  در قالب چهار اکیپ از سطح شهر در حال جمع آوری است که تا پایان امروز جمع آوری آن‌ها به پایان خواهد رسید.

معاون خدمات شهری شهرداری همدان با بیان اینکه 100 مکان با داربست، گونی و محل مجاز برای تبلیغات در همدان در نظر گرفته شده بود، گفت: این تابلوهای مجاز پس از پایان زمان تبلیغات در حال جمع آوری است.

وی ادامه داد: نزدیک به 60 تن کاغذ از سطح شهر جمع آوری شده و شهرداری بالغ بر پنج میلیارد ریال در حوزه خدمات شهری در دوران تبلیغات انتخابات هزینه کرده است.

درویشی با بیان اینکه در این دوره از انتخابات کار منسجم تر و تخلفات کمتر بود، اظهار داشت: همکاری کاندیداها با شهرداری کمی مشهودتر از قبل بود و با برنامه ریزی صورت گرفته توسط فرمانداری و مقام قضایی، تذکرات لازم قبل از شروع تبلیغات به کاندیداها اعلام شده بود و کاندیداها نیز همکاری خوبی را با مجموعه شهرداری داشتند اما در هر صورت انتخابات شرایط خاص خود را دارد.

وی در پایان از شهروندان همدانی درخواست کرد در صورت مشاهده پوسترها و بنرهای تبلیغاتی در منطقه سکونت خود، جهت جمع‌آوری آن از سوی شهرداری با سامانه 137 تماس بگیرند.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن