Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر شهر و شورا 60 درصد تاکسی‌های همدان در نیمه اول نوروز فعال خواهند بود/باز بودن بازار سنتی همدان در نوروز96

شهردار همدان:
60 درصد تاکسی‌های همدان در نیمه اول نوروز فعال خواهند بود/باز بودن بازار سنتی همدان در نوروز96

شهردار همدان تأکید کرد: باز بودن بازار به ویژه بازار سنتی همدان از اولویت های شهرداری در نوروز 96 به شمار می رود.

به گزارش خبرنگار "همدان نیوز"، سید مصطفی رسولی در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر استان همدان با بیان اینکه هماهنگی های لازم با هتل داران و مجموعه های آماده اسکان انجام شده است، اظهار داشت: با توجه به برودت هوا و احتمال بارش، برنامه ریزی برای میزبانی از مسافران صورت گرفته است.

وی ادامه داد: مجموعه فرهنگی ابوذر، عباس آباد، گنج نامه، ورزش و جوانان استان و شهرداری آمادگی خود را برای اسکان مسافران اعلام کرده اند.

شهردار همدان با اشاره به نصب المان های شهری در همدان، تصریح کرد: تابلوها برای ایام نوروز در حال نصب و علائم ترافیکی و بازسازی هندسی نیز در حال انجام است.

وی افزود: در هشت محور گردشگری، اتوبوس VIPپیش بینی شده و 60 درصد حجم تاکسیرانی نیز در نیمه اول تعطیلات نوروز فعال خواهند بود و 40 درصد نیز در نیمه دوم تعطیلات خدمات رسانی خواهند کرد.

رسولی به رفع مشکلات عابربانک ها در نوروز96 اشاره و تصریح کرد: باز بودن بازارها به ویژه بازار سنتی همدان از جمله اولویت ها برای میزبانی هرچه بهتر از گردشگران است.

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری شهرداری همدان نیز  با بیان اینکه ستاد اسکان همدان در مجتمع عین القضات برقرار خواهد بود، خاطرنشان کرد: پیاده راه بوعلی به عنوان پایلوت فرهنگی میزبان مسافران در نظر گرفته شده و گسترده ترین سفره هفت سین در این محل چیده خواهد شد.

محمد قدیمی با بیان اینکه نمایش های خیابانی در آرامگاه بوعلی، باباطاهر، مجتمع عین القضات و پارک مردم اجرا خواهد شد، اظهار داشت: در هر اتوبوس گردشگری، یک نفر راهنما، توضیحات را در خصوص ظرفیت های گردشگری همدان مطرح خواهد کرد.

وی افزود: بنر معرفی مفاخر و شهدا به ویژه شهدای مدافع حرم در سطح شهر نصب خواهد شد و اقامه نماز در مساجد سطح شهر در نظر گرفته شده است.

قدیمی همچنین تصریح کرد: بسته های فرهنگی در قالب پازل اماکن گردشگری و آموزش شهروندی بین مسافران توزیع خواهد شد.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن