Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اقتصادی نمایشگاه لوازم خانگی در شأن همدان نیست

نمایشگاه لوازم خانگی در شأن همدان نیست

رئیس اتحادیه لوازم خانگی همدان با بیان اینکه بازار لوازم خانگی به کما رفته است، از نمایشگاه لوازم خانگی همدان انتقاد کرد و گفت: شرکت‌های بزرگ و مطرح لوازم خانگی تمایلی به حضور در نمایشگاه‌های همدان ندارند.

به گزارش "همدان نیوز"، محمدصادق حمیدی‌مقدم با تأکید بر اینکه بازار لوازم خانگی چنگی به دل نمی‌زند، اظهار کرد: نمایشگاه لوازم خانگی در شأن این استان نیست و رونقی به بازار نمی‌دهد.

وی با بیان اینکه نمایشگاه تخصصی باید به صورت تخصصی به یک کالا اختصاص داده شود، تصریح کرد: عنوان نمایشگاه تخصصی لوازم خانگی است اما وقتی وارد نمایشگاه می‌شویم تعداد کمی غرفه لوازم خانگی وجود دارد و بیشتر غرفه چیپس و سوغات را مشاهده می‌کنیم.

وی با انتقاد از عدم غرفه‌آرایی در نمایشگاه‌ همدان، افزود: به علت وضعیت نامناسب نمایشگاه‌ همدان هیچ شرکتی تمایل به حضور در این نمایشگاه را ندارند این در حالیست که در استان‌های دیگر شاهد حضور برندهای مطرح در نمایشگاه‌ها هستیم.

حمیدی‌مقدم یادآور شد: نمایشگاه تخصصی باید به گونه‌ای باشد که تولیدکنندگان و فروشگاه‌های بزرگ کالاهای جدید را عرضه کنند این در حالیست که در نمایشگاه همدان تنها فروشگاه‌ها و صرفاً با هدف فروش حضور دارند.

رئیس اتحادیه لوازم خانگی همدان با بیان اینکه بازار لوازم خانگی ماه‌هاست در رکود مطلق به سرمی‌برد، اظهارکرد: ۸۰ درصد رکود بازار لوازم خانگی به علت راه‌اندازی مال‌های بزرگ در تهران است و بخشی از رکود هم که در تمام صنوف وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه مردم می‌توانند از بازار همدان همه اجناس مورد نیاز خود را با همان شرایط تهیه کنند، افزود: باید به مردم اطلاع‌رسانی شود که تمامی فروشگاه‌های تحت نظارت اتحادیه لوازم خانگی همدان نیز شرایط مال‌های بزرگ را دارند و از همین بازار هم می‌توانند اجناس مورد نیاز خود را تهیه کنند و نیازی نیست کیلومترها طی کنند.

حمیدی‌مقدم با تأکید بر اینکه شرایط مال‌ها کاذب است، ادامه داد: در برخی فروشگاه‌های بزرگ که تخفیف ۷۰ درصدی گذاشته شده، تنها مربوط به یک قلم کالاست که این کار فریب‌کاری است.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن