Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اقتصادی تصویب هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال تسهیلات خودکفایی ‌برای دهیاری‌های همدان

تصویب هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال تسهیلات خودکفایی ‌برای دهیاری‌های همدان

استاندار همدان گفت: هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال تسهیلات درآمدزایی برای دهیاری‌های استان برای ۶ ماهه دوم سال به تصویب سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور رسید.

به گزارش "همدان نیوز" و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری همدان، علیرضا قاسمی فرزاد اظهار کرد: این تسهیلات طبق سیاست‌های دولت مردمی و انقلابی ایران قوی مبنی بر توانمندسازی و ایجاد درآمد پایدار در راستای خودکفایی دهیاری‌ها به منظور خدمت‌رسانی هرچه بیشتر به روستائیان برای اجرای طرح‌های درآمدزا و خرید ماشین‌آلات تصویب شده است.

وی ادامه داد: بخشی از این مبلغ برای خرید ماشین‌های عمرانی و خدماتی و مبلغ قابل توجه دیگر برای اجرای طرح‌های درآمدزایی که منجر به درآمد پایدار خواهد شد اختصاص می‌یابد.

استاندار همدان گفت: این مقدار تسهیلات در سال های گذشته حدود ۶۰ میلیارد ریال بوده که با پیگیری ها با افزایش چشمگیری طی ۶ ماه به هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال رسیده است.

قاسمی فرزاد اظهار کرد: در دولت مردمی اجرای سند "تکام" ( توانمندسازی و کارآفرینی مردم‌پایه) در راستای تثبیت جمعیت و مهاجرت معکوس مورد توجه قرار دارد.

وی تصریح کرد: با ایجاد درآمد پایدار و قرارگرفتن نهاد دهیاری‌ها به عنوان متولی اصلی امور اجرایی روستاها در سطح قابل قبولی از خدمت‌رسانی می‌توان گامی مؤثر در اجرایی کردن اسناد بالادستی در حکمرانی روستایی مورد نظر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برداشت.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن