Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اقتصادی اسناد 11 هزار واحد مسکونی پروژه کوی پرواز همدان تفکیک می‌شود

اسناد 11 هزار واحد مسکونی پروژه کوی پرواز همدان تفکیک می‌شود

استاندار همدان با اشاره به اینکه اسناد پروژه ۱۱ هزار واحد مسکونی کوی پرواز تفکیک می‌شود، گفت: سرعت تکمیل پروژه‌های نهضت ملی مسکن در همدان مورد تایید است.

به گزارش "همدان نیوز" و به نقل از روابط‌عمومی استانداری همدان، علیرضا قاسمی فرزاد در بازدید از پروژه 11 هزار واحدی کوی پرواز، گفت: اقدامات ثبتی و تجمیع اسناد و تفکیک قطعات در طرح نهضت ملی مسکن انجام شده با سرعت بیشتری نیز انجام خواهد شد.

وی افزود: مسکن‌های مهر باقی‌مانده از قبل به تعداد یک‌هزار و 503 واحد به صورت قطعی تعیین تکلیف شد. اراضی مورد نیاز در نهضت ملی مسکن در تمام شهرهای استان تأمین شده و مشکلی در این زمینه نداریم.

مقام عالی دولت در استان همدان همچنین ادامه داد: سرعت کار در پروژه‌های نهضت ملی مسکن خوب است اما افزایش اکیپ‌ها و تجهیزات برای بالا رفتن سرعت پیشرفت پروژه‌ها مورد تأکید است.

قاسمی‌فرزاد گفت: در مسکن‌های مهر شهرستان کبودرآهنگ به تعداد 273 واحد، متقاضی به دلیل اینکه اراضی متعلق به اوقاف بود باید 150 میلیون تومان هزینه زمین را پرداخت می‌کرد اما با توافق صورت گرفته با اداره‌کل اوقات و امورخیریه، این هزینه توسط دولت پرداخت و سهم آورده‌ی متقاضیان 150 میلیون تومان کاهش یافت.

وی همچنین در پایان افزود: با پیگیری‌های مجدانه 30 میلیارد تومان اعتبار مورد نیاز مسیر دسترسی به سرکان از سمت تویسرکان تخصیص یافته است.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن