Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اقتصادی در خرید روغن زیاده‌روی نکنید

در خرید روغن زیاده‌روی نکنید

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان با تاکید بر اینکه روغن به میزان کافی در استان وجود دارد از مردم خواست به اندازه نیاز خود خرید کرده و از خرید هیجانی و ذخیره این محصول در منازل خودداری کنند.

به گزارش "همدان‌نیوز"، حمیدرضا متین اظهار داشت: در حال حاضر در فروشگاه‌های زنجیره‌ای و مراکز توزیع به میزان لازم روغن وجود دارد و اتفاقی نیفتاده که این محصول کمیاب یا نادر شود. 
وی با بیان اینکه انواع برندهای روغن در بازار استان همدان به وفور وجود دارد خاطرنشان کرد: علاوه بر این کارخانه نگین نهاوند روزانه ۱۰تن از انواع محصولات خود را در بین بنکداران و عمده فروشان استان توزیع می‌کند. 
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت به مشارکت و همکاری مردم برای تعادل بخشی به بازار روغن تاکید کرد و از هم استانی ها خواست به اندازه مصرف خرید کنند و از انبار کردن روغن در منازل خودداری کنند.
متین خاطرنشان کرد: خرید مازاد و هیجانی تعادل عرضه و تقاضا را بر هم زده و به پدیده احتکار و گرانی دامن می زند و مردم استان باید به این موضوع توجه کنند. 
او به خرده فروشان و سوپرمارکت ها توصیه کرد: روغن مورد نیاز خود را با قیمت مناسب از بنکداران و عمده فروشان سطح شهر تهیه کنند و منتظر ویزیتور شرکت های مختلف نباشند./ایرنا

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن