Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اقتصادی روغن و قند در همدان فراوان است!

روغن و قند در همدان فراوان است!

 معاون بازرگانی و تجارت داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان با تأکید بر اینکه هیچ کمبودی از نظر روغن در استان وجود ندارد، گفت: اگر مردم رعایت کنند هیچ مشکلی در زمینه تأمین روغن در فروشگاه‌ها نخواهیم داشت.

به گزارش "همدان‌نیوز"، آقایار فراشی با بیان اینکه در قفسه‌های فروشگاه‌های زنجیره‌ای بزرگ استان از جمله اتکا، رفاه و کوروش روغن وجود دارد چراکه این فروشگاه‌ها سهمیه کشوری دارند و به صورت کشوری خریداری می‌کنند، اظهار کرد: چالش روغن فقط در واحدهای خُرده فروشی سطح شهر همدان است که آن هم به علت این است که این واحدها روغن خریداری نمی‌کنند.

وی با اشاره به اینکه هیچ مشکلی در کشور در زمینه روغن وجود ندارد و انبار کارخانه روغن همدان پر از روغن تولیدی است، تصریح کرد: به صاحبان سوپرمارکت ها اعلام شده که هر میزان روغن بخواهند می‌توانند از نمایندگی شرکت نگین واقع در راسته حسین خانی همدان به صورت روزانه خریداری کنند.
معاون بازرگانی و تجارت داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان درباره تعیین سقف خرید روغن توسط برخی از فروشگاه‌ها، یادآور شد: خرید بی رویه روغن توسط برخی از شهروندان وجود دارد که فروشگاه‌ها را مجبور کرده سقف تعیین کنند.
وی با بیان اینکه شایعات باعث شده ماه‌ها و روزها درگیر این موضوع شویم، افزود: تغییر برنامه در اختصاص سهمیه روغن خام باعث شد وقفه‌ای ایجاد شود اما در حال عادی شدن روال است و شرکت‌های تولید روغن سهمیه روغن خام خود را دریافت می‌کنند.
معاون بازرگانی و تجارت داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان با اشاره به اینکه متأسفانه هر خانواده در هر خرید خود چهار تا پنج عدد روغن خریداری می‌کند، گفت: قفسه همه فروشگاه‌های بزرگ پر از روغن است و مردم نباید نگران باشند.
وی درباره قیمت شکر و کمبود قند در فروشگاه‌های همدان نیز تأکید کرد: قیمت شکر دولتی تغییر کرده است به طوریکه نرخ شکر صنف و صنعت با نرخ ارز آزاد محاسبه می‌شود اما شکر خانوار در بسته‌بندی های ۹۰۰ تا یک کیلوگرمی توزیع می‌شود.
معاون بازرگانی و تجارت داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان در پایان تصریح کرد: قند در همدان فراوان است اما چون قیمت ها تغییر کرده است، سوپرمارکت ها خریداری نمی‌کنند در حالیکه در فروشگاه‌ها قند موجود بوده و به اندازه کافی در حال توزیع است./

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن