Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اقتصادی صدقه هر شهر به نیازمندان همان شهر می‌رسد

صدقه هر شهر به نیازمندان همان شهر می‌رسد

مدیرکل کمیته امداد استان همدان گفت: صدقه هر شهر صرفاً برای رفع نیاز محرومان همان شهر مصرف می‌شود.

به گزارش "همدان‌نیوز"، پیمان ترکمانه با بیان اینکه سرمایه اصلی کمیته امداد اعتماد عمومی، باورهای دینی و روحیه نوع‌دوستی مردم است و با همین سرمایه‌های ارزشمند است که برای رفع محرومیت در جامعه تلاش می‌کنیم، گفت: صدقات و کمک‌های مردمی در هریک از شهرهای استان، وجوه شرعی وامانت مردم است که در اختیار این نهاد قرار می‌گیرد و صرفاً برای رفع نیاز محرومان همان شهرها مصرف می‌شود.
ترکمانه ادامه داد: صدقه و سایر کمک‌های مردمی بر اساس ضوابط شرعی و قانونی هزینه می‌شود که بر همین اساس حتی یک ریال از صدقه یا سایر کمک‌های مردمی استان همدان، در خارج از استان هزینه نمی‌شود.
مدیرکل کمیته امداد استان همدان گفت: بر اساس اصل امانت‌داری، ما امدادگران خود را امانت‌دار کمک‌های مردم می‌دانیم و تلاش می‌کنیم تا در سریع‌ترین زمان ممکن و به بهترین شیوه‌ها این کمک‌ها را به صاحبان واقعی آن برسانیم.
وی ادامه داد: کلیه امدادگران این نهاد کارمند دولت هستند و برخلاف برخی اظهارات نادرست، حقوق و مزایای کارکنان این نهاد از محل بودجه دولت تأمین می‌گردد و صدقات مردم صرفاً در راستای تأمین مسکن، جهیزیه، درمان، تحصیل و سایر مایحتاج ضروری نیازمندان هزینه می‌گردد.
ترکمانه در پایان عنوان کرد: امیدواریم با افزایش کمک‌های مردمی از طریق روش‌های نوین مانند شماره‌گیری # ۸۸۷۷*و برقراری تماس با سامانه تلفنی ۰۹۶۸۸۷۷، شاهد سرعت بیشتر در کمک‌رسانی به نیازمندان باشیم./

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن