Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اقتصادی پرداخت ۲۰ میلیارد تومان کمک بلاعوض برای ساخت مسکن محرومان در همدان

پرداخت ۲۰ میلیارد تومان کمک بلاعوض برای ساخت مسکن محرومان در همدان

مدیرکل بنیاد مسکن استان همدان گفت: تا تاریخ ۱۱ بهمن ۹۹ بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان کمک بلاعوض به استان ابلاغ شده که از این رقم ۱۴ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان پرداخت شده است.

به گزارش "همدان‌نیوز"، حسن ظفری در توضیح آخرین وضعیت ساخت مسکن محرومان در استان همدان اظهار کرد: براساس تفاهم نامه سازمان برنامه و بودجه، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و استانداری همدان طرح ساخت مسکن محرومان با سهمیه ۲ هزار واحد مسکونی در استان برنامه ریزی شده است.
مدیرکل بنیاد مسکن استان همدان گفت: تا تاریخ ۱۱ بهمن ۹۹ پرونده درخواست مسکن محرومان بالغ بر۲ هزار و ۱۹۹ نفر تشکیل شده است و حدود هزار و ۷۳۹ پروانه ساختمانی نیز صادر شده است.
وی افزود: تاکنون بیش از هزار و ۹۹۱ نفر جهت عقد قرار داد به بانک‌های عامل معرفی شدند که از این میان هزار و ۵۶۲ عقد قرارداد صورت گرفته است.
ظفری با اشاره به جزئیات پیشرفت فیزیکی طرح مسکن محرومان و عملیات اجرایی طرح گفت: پی کنی هزار و ۱۵۴ واحد مسکن محرومان در استان انجام شده و ۹۹۵ واحد نیز به مرحله اجرای فوندانسیون رسیده است.
وی در ادامه افزود: اجرای اسکلت بالغ بر ۹۰۵ واحد انجام شده است و از این تعداد ۸۵۶ واحد در مرحله اجرای سقف قرار گرفته است.
مدیرکل بنیاد مسکن استان با اشاره به انجام سفت کاری ۷۹۸ واحد مسکونی گفت: تاکنون ۳۱۹ واحد مسکونی نیز به مرحله نازک کاری رسیده است.
ظفری در توضیح وضعیت پرداخت تسهیلات بلاعوض به متقاضیان مسکن محرومان استان همدان گفت: بالغ بر ۶۰ میلیارد تومان کمک بلاعوض برای استان تخصیص یافته است و تا تاریخ ۱۱ بهمن ماه بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان ابلاغ شده و تاکنون ۱۴ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان پرداخت شده است./ میزان

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن