Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اقتصادی هزینه‌های جاری دولت بسیار بالاست

هزینه‌های جاری دولت بسیار بالاست

نماینده رزن در مجلس گفت:امروز هزینه‌های جاری کشور فوق العاده بالاست و حدود ۸۸ درصد از بودجه کشور صرف هزینه های جاری و ۱۲ درصد صرف بودجه عمرانی می شود.

به گزارش "همدان‌نیوز"، حسن لطفی با بیان این که در لایحه بودجه ای که دولت به مجلس ارائه کرده است شفافیت در منابع درآمدی و هزینه ای وجود ندارد، گفتت:امروز هزینه‌های جاری کشور فوق العاده بالاست و حدود 88 درصد از بودجه کشور صرف هزینه های جاری  و 12 درصد صرف بودجه عمرانی می شود.
وی با بیان اینکه کشور باید به سمت و سویی برود که هزینه های جاری کاهش پیدا کند، ادامه داد: باید بودجه‌های عمرانی افزایش پیدا کند و اشتغال در کشور رشد پیدا کند تا از این طریق بتوانیم بخش اقتصادی خودمان را فعال کنیمو
نماینده رزن در مجلس تصریح کرد: نباید کشور به گونه‌ای باشد که افراد جامعه اشتغال در بخش دولتی را ایده‌آل خود بدانند اگر تولید در کشور توسعه پیدا کند و اشتغال ایجاد شود می توانیم از بنگاه‌های که فعالیت می کنند مالیات دریافت کنیم و صرف توسعه و آبادانی کشور کنیم.
لطفی عنوان کرد: امروز بیشترین سهم بودجه متعلق به کارمندان دولت است که کشور را دچار سختی و مضیقه کرده است که باید در زمان بررسی لایحه بودجه در مجلس فکری برای این موضوع شود تا از هزینه های  جاری دولت کاسته شود./ تسنیم

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن