Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اقتصادی برق ۱۸۰ هزار مشترک همدانی رایگان است

برق ۱۸۰ هزار مشترک همدانی رایگان است

مدیر عامل شرکت توزیع برق استان همدان گفت: مشترکان کم مصرف برق هیچ هزینه بهای برقی را پرداخت نمی کنند.

به گزارش "همدان‌نیوز"، شیرزاد جمشیدی گفت: ما در استان همدان ۱۸۰ هزار مشترک کم مصرف برق داریم که ۳۰ درصد مشترکان را تشکیل می‌دهند و از پرداخت بهای برق معاف شده اند.
 او با بیان اینکه نرخ بهای برق برای مشترکان هم که الگوی مصرف را راعایت می‌کنند با نرخ عادی و مصوب محاسبه می‌شود افزود: برای مشترکان پر مصرف هم افزایش تصاعدی را خواهیم داشت.
مدیر عامل شرکت توزیع برق استان اظهار داشت: تعداد مشترکان شبکه برق استان در پایان سال ۹۸ حدود ۶۱۲ هزار و ۲۳۱ بود که این تعداد در آبان  امسال به ۶۱۹ هزار و ۴۴۸ مشترک افزایش یافته است.
جمشیدی از راه اندازی نرم افزار برق من برای انجام همه امور مشترکان و مراجعان به این شرکت از طریق غیر حضوری هم خبر داد و گفت: تاکنون ۹۱ هزار نفر این  برنامه نرم افزاری را نصب کرده اند و ۴۱ هزار و ۵۰۲ مشترک هم از طریق این نرم افزار خدمات رسانی شده اند.
او با بیان اینکه تنها ۲ درصد مشترکان استان نرم افزار برق من را نصب کرده اند افزود: برای حفظ سلامتی مردم در برابر ویروس کرونا و کاهش مراجعات حضوری آن‌ها، فرهنگ سازی و نصب این برنامه از سوی همه مشترکان ضروری است.
جمشیدی تاکید کرد: تاکنون تمامی روستا‌های دارای بیش از ۱۰ خانوار جمعیت استان همدان شامل یک هزار و ۷۱ روستا از نعمت روشنایی بهره‌مند هستند./ ایسنا

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن