Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اقتصادی جذب هزار و ۲۰۷ نیروی انسانی در دانشگاه علوم‌پزشکی همدان

امسال انجام می‌شود؛
جذب هزار و ۲۰۷ نیروی انسانی در دانشگاه علوم‌پزشکی همدان

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی همدان با اشاره به اجرای ۴۶ طرح عمرانی در بخش سلامت استان، گفت: این پروژه‌ها از ۳۰ تا ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

به گزارش خبرنگار "همدان‌نیوز"، فریبرز نیاستی با بیان اینکه سی‌تی‌اسکن شهرستان رزن و ام‌آر‌آی شهرستان نهاوند راه‌اندازی شده است، اظهار کرد: در شهرستان کبودرآهنگ نیز سی‌تی‌اسکن در هفته‌های آینده مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.
وی ادامه داد: در ایام کرونا، هشت دستگاه اکسیژن‌ساز در استان مستقر شد و چهار دستگاه جدید نیز در حال ورود به استان است که برای هر دستگاه بیش از دو میلیارد تومان هزینه شده است.
نیاستی تاکید کرد: خوشبختانه استان همدان با کمبود اکسیژن برای بیماران مبتلا به کرونا مواجه نشد.
وی با اشاره به اختصاص ۷۰ میلیارد تومان برای تجهیزات بیمارستان‌ها، گفت: هشت دستگاه آمبولانس اسپلینتر به دانشگاه علوم‌پزشکی همدان اضافه شد.
غیاثی با بیان اینکه معوقات کادر درمان استان در ایام کرونا پرداخت شد، اظهار کرد: در این ایام تجهیزات محافظتی از جمله گان، شیلد، ماسک و دیگر موارد در اختیار کادر درمان استان قرار گرفت.
وی افزود: تمام تلاش ما این بود که کمترین آمار مرگ‌ومیر را در بین کادر درمان داشته باشیم که با اقدامات انجام شده، این هدف‌گذاری به نتیجه رسید.
نیاستی با بیان اینکه ۳۹۲ نفر نیرو در سال قبل جذب شدند، خاطرنشان کرد: امسال مجوز جذب هزار و ۲۰۷ نیرو اخذ شده که در قالب آزمون استخدامی جذب می‌شوند و تعداد نیروهای جدید به هزار و ۵۶۰ نفر خواهد رسید.
وی با بیان اینکه مرکز جامع سرطان همدان در فاز اول ۹۸ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، یادآور شد: تا کنون ۷۰ میلیارد تومان هزینه شده و دستگاه‌های مورد نیاز مرکز نیز در حال خریداری و ورود به استان است تا بتوانیم فاز اول را به بهره‌برداری برسانیم.
معاون درمان دانشگاه علوم‌پزشکی ابن‌سینا همدان نیز با بیان اینکه ۶۰ پزشک متخصص در استان جذب شده اند، اظهار کرد: تلاش ما بر این بوده که درمان بیماران در شهرستان ها مدیریت شود.
ابراهیم جلیلی ادامه داد: ایجاد رشته های فوق تخصصی در شهرستان ها به ویژه در ملایر در حال پیگیری است که مردم ناچار به مراجعه به همدان نشوند.
جلیلی در خصوص به کارگیری نیروهای جهادی، یادآور شد: آموزش های لازم به ۳۰۰ نیرو داده شد و در پیک اول و دوم نیازی به حضور این تعداد نیرو نبود و در پیک سوم نیز با توجه به اینکه ورود همراهان بیماران به بیمارستان ها نیز ممنوع شد، از نیروهای جهادگر آموزش دیده استفاده شد.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن