Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اقتصادی توزیع یک میلیارد لیتر سوخت در همدان

توزیع یک میلیارد لیتر سوخت در همدان

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان گفت: حدود یک میلیارد لیتر از انواع ۳ فرآورده نفتی مایع شامل بنزین، نفت سفید و نفتگاز در ۹ ماه گذشته از سال ۹۹ در منطقه همدان توزیع شد.

به گزارش "همدان‌نیوز" و به نقل از روابط عمومی شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه همدان، امین روستایی اظهار داشت: این میزان سوخت از ابتدای فصل بهار تاپایان فصل پاییز سال جاری در استان همدان مصرف شده که به طور کلی در قیاس با مصرف مدت مشابه سال ۹۸، حدود ۶ درصد کاهش مصرف را نشان می‌دهد.
او با بیان اینکه بنزین بیشترین کاهش مصرف را در بین این فرآورده‌ها داشته است؛ افزود: مصرف بنزین در بازه زمانی فوق روند نزولی داشته و نسبت به همین مدت در سال قبل، ۱۹درصد کمتر بوده است.
وی تصریح کرد: با مقایسه مصرف گازوئیل در ۲۷۶ روز سال ۹۹ با همین تعداد روز در سال ۹۸ شاهد ۵ درصد رشد مصرف این سوخت مایع هستیم.
ایشان با اشاره به آمادگی کامل منطقه برای ارسال به موقع نفت سفید در فصل سرد سال به مناطق سخت گذر، افزود: با استفاده از ساز و کارهای دیده شده و توزیع هوشمند این سوخت، مصرف کنندگان واقعی شناسایی و میزان نیاز آنان را تأمین و به دست شان رسانده‌ایم.
روستایی همچنین از افزایش ۱۱ درصدی مصرف نفت سفید در پایان سه فصل گذشته از سال ۹۹ نسبت به پارسال خبر داد.
وی با اشاره به کاهش ۴ درصدی میزان مصرف گاز مایع (lpg) در مقایسه زمان فوق با همین مدت سال قبل یادآور شد: این مهم را از پیامدهای اجرای طرح توزیع الکترونیکی گاز مایع و شناسایی مصرف کنندگان واقعی این فرآورده است.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن